۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی برگزار شد
کد خبر: ۲۵۹۰۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۶ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی برگزار شد

آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در قزوین برگزار شد.

آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی از مجموعه برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در قزوین شب گذشته(پنج شنبه) در امامزاده حسین(ع) برگزار شد. 

این برنامه با حضور مسئولان استانی و کشوری به ویژه مسئولان مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اکبر اسکندری نژاد دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی اظهار داشت: براساس جلسه ای که مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتند وزیر ارشاد اعلام کردن که برای دهه کرامت 350 هزار برنامه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 350 هزار برنامه نشاندهنده حجم بسیار بالای برنامه‌های فرهنگی و هنری است، عنوان کرد: اگر این تعداد برنامه‌ها به نحو احسن اجرا شود باید شاهد یک تحول شگرف در جامعه باشیم، به همین دلیل احساس می‌شود که این برنامه‌ها باید از فضای تبلیغاتی بیرون بیاید و به به صورت کیفی اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال یکی از فضاهای مهم و حساس در سطح کشور است که مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: خداوند را شاکر هستیم که استان قزوین میزبان اجرای جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی است و در این حوزه می‌تواند محتوای اسلامی به مردم ارائه دهد.

این مسئول با اشاره به تعداد افراد شرکت کننده در جشنواره تصریح کرد: 118 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که این آثار در بخش‌های مختلف دیجیتالی و مجازی تقسیم شده و با انتخاب داوران این جشنواره تعدادی از آثار حائز رتبه شده‌اند.

وی با تقدیر از اداراتی که در جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی مشارکت داشتند، اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، معاونت فرهنگی سپاه استان قزوین، مدیریت آستان مقدس امامزاده حسین قزوین و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزونی از جمله سازمان‌هایی بودند که اداره کل ارشاد قزوین را در برپایی هر چه بهتر جشنواره یاری کردند.

اسکندری نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی بتوانیم سبب اشاعه فرهنگ رضوی و سبک دیجیتال اسلامی و ایرانی شویم.

وی با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) به سخنان خود پایان داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان