۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مأموریت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای هم‌ تراز انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۲۵۸۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۵ ساعت: ۱۵:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

مأموریت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای هم‌ تراز انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین ماموریت بسیج دانشجویی را تربیت نیروهای هم تراز انقلاب اسلامی خواند و گفت: بسیج دانشجویی باید بتواند تخصص و تعهد را در کنار هم نگه دارد و در مواقع لزوم از دولتمردان انتقاد کرده و آنها را پای کار بیاورد.

مأموریت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای هم‌ تراز انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور در نهمین دوره طرح ولایت استان قزوین گفت: بسیج دانشجویی دوم آذر سال 67 به دستور امام خمینی(ره) تاسیس و بنیانگذاری شد.

وی عنوان کرد: هدف از تشکیل بسیج دانشجویی پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی، نه غربی است، امام خمینی(ره) بعد از انقلاب اسلامی دنبال یک دستورالعمل جدید بود؛ چون می‌دانست دشمن دست از دشمنی خود برنمی‌دارد و فقط تغییر تاکتیک می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: از آنجایی که منافع انقلاب اسلامی هیچگاه با منافع آمریکا جمع نمی‌شود، امام حمینی(ره) فرمودند: اگر دانشگاه اصلاح شود، جامعه اصلاح می‌شود.

وی اذعان کرد: فلسفه وجودی بسیج دانشجویی؛ کمک به نظام انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است؛ زیراکه دانشجو، آزاد و مستقل از هرگونه حزب و جناح سیاسی است.

برزگر بیان کرد: آرمان بسیج دانشجویی تشکیل حکومت جهان اسلام، استقرار عدالت علوی و اصول تغییرناپدیر نه شرقی، نه غربی است؛ دانشجوی حقیقی باید مطالبه گر حقوق خود و مردم باشد.

وی اضافه کرد: چشم انداز بسیج دانشجویی تحقق دانشگاه اسلامی و احیای تمدن اسلامی است و لذا بسیج دانشجویی باید در زمینه علمی، مطالبه گری، برنامه ریزی و حرکت کند و اجازه ندهد دانشگاه از مسیر علمی و اصلی خود خارج شود.

سیاست و رویکرد بسیج دانشجویی جذب حداکثری افراد است
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین دانشگاه را فضای مطالبه گری برشمرد و اظهار کرد: رسالت بسیج دانشجویی حفظ و اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی، تبیین چهارچوب‌های اصیل انقلاب اسلامی و تبیین و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: مطابق فرمایش امام خمینی(ره)؛ آنچه از دانشجو انتظار می‌رود حرکت در مسیر پیشرفت علم، اندیشه سیاسی، عمق معرفت و اندیشه دینی است.

برزگر ماموریت بسیج دانشجویی را تربیت نیروهای هم طراز انقلاب اسلامی خواند و گفت: بسیج دانشجویی باید بتواند تخصص و تعهد را در کنار هم نگه دارد و در مواقع لزوم از دولتمردان انتقاد کرده و آنها را پای کار بیاورد.

این مسئول اذعان کرد: رهبر راه و چراغ را نشان می‌دهد، ما باید بخواهیم که مسئولان به وظایف خود عمل کنند و ما نیز باید در انتخاب مسئول بصیرت داشته باشیم.

وی ابراز کرد: سیاست و رویکرد بسیج دانشجویی جذب حداکثری افراد است و اخلاق مهم ترین ابزار کار تشکیلاتی است.

مسئول بسیج دانشجویی قزوین در پایان بیان کرد: باید فرصت‌ها‌، ضعف‌ها و قدرت‌ها را بشناسیم و مطالعات را افزایش دهیم تا بتوانیم مانند شهدا روی منیت خود پاگذاشته و به اندازه‌ توان خود برای انقلاب قدم برداریم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان