۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مستند «پرزیدنت آکتور سینما» را رایگان دانلود کنید +لینک
کد خبر: ۲۵۸۸۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۵ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

دیدن این مستند جذاب را از دست ندهید؛

مستند «پرزیدنت آکتور سینما» را رایگان دانلود کنید +لینک

سفیرفیلم به عنوان تهیه‌کننده «پرزیدنت آکتور سینما» لینک دانلود مستند را بصورت رایگان عرضه کرد. مستند " پرزیدنت آکتور سینما " روایت گر تلاش های میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی، جهت ایجاد رفاه برای مردم شوروی است. گورباچف معتقد بود تا زمانی که تنش های شوروی با کشورهای غربی و به خصوص آمریکا ادامه داشته باشد، رسیدن به یک اقتصاد موفق ناممکن است، به همین دلیل اولویت عالی خود را تنش زدایی و برقراری رابطه و مذاکره با آمریکایی ها قرار داد.

مستند «پرزیدنت آکتور سینما» را رایگان دانلود کنید +لینک
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین  ، مستند «پرزیدنت آکتور سینما» دیشب برای نخستین بار از رسانه ملی پخش شد.

این مستند روایتگر تلاش­‌های میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی، در جهت ایجاد رفاه برای مردم شوروی است. گورباچف معتقد بود تا زمانی که تنش­‌های شوروی با کشورهای غربی و به خصوص آمریکا ادامه داشته باشد، رسیدن به  یک اقتصاد موفق ناممکن است، به همین دلیل اولویت عالی خود را تنش­‌زدایی و برقراری رابطه و مذاکره با آمریکایی‌­ها قرار داد.

در خلاصه داستان این مستند که سعی دارد داستان یک پیروزی بدون جنگ را روایت کند، آمده است: «شوروی، حسرت، آشوب،  تنش با دنیا. مردی می آید تا کشوری بزرگ را با دنیا آشتی دهد...افراطی‌­ها اجازه خواهند داد؟»

تشابه زیاد شخصیت­‌ها و اتفاقات جامعه شوروی در آن دوران با شخصیت‌­ها و اتفاقات حال حاضر جامعه ایران، این مستند را از یک مستند تاریخی صرف متمایز کرده است.

مستند «پرزیدنت؛ آکتور سینما» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا بورونی توسط مرکز مستند سفیرفیلم و به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه‌­ای اوج، تولید شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

پرزیدنت آکتور سینما را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.



انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان