۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دولت با شجاعت مفاد برجام را نقض کند/ مردم منتظر پاسخ قاطع ایران به تحریم‌های جدید آمریکا هستند
کد خبر: ۲۵۸۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۵ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق قزوین در مجلس:

دولت با شجاعت مفاد برجام را نقض کند/ مردم منتظر پاسخ قاطع ایران به تحریم‌های جدید آمریکا هستند

نماینده سابق قزوین در مجلس بیان کرد: دولت باید شجاعت نشان دهد تا آمریکا عقب نشینی کند، هر جایی که ما ضعف و سستی و ترس نشان دادیم دشمن جلوتر آمد و زورگویی کرد.

دولت با شجاعت مفاد برجام را نقض کند/ مردم منتظر پاسخ قاطع ایران به تحریم‌های جدید آمریکا هستند
سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ درباره تحریم‌های جامع آمریکا علیه ایران اظهار کرد: علت اصلی این تحریم‌ها مربوط است به فکر و اندیشه ای که در ابتدا مذاکرات را شکل داد.

وی در ادامه افزود: در دولت‌های پیشین هم مذاکرات پیگیری می‌شد اما هیچ زمانی به تعطیلی صنعت هسته ای ما منجر نشد.

نماینده سابق قزوین در مجلس اذعان کرد: متاسفانه دولت یازدهم با نگرانی از اینکه ممکن است پافشاری روی مواضع و خواسته‌های کشور منجر به عقب نشینی آمریکا و اروپا شود و تحریم‌ها تشدید یابد، در مقابل آمریکا کوتاه آمد.

وی ابراز کرد: اگر مسئولان تیم مذاکره کننده ایران روی مواضع جدی و اصلی ما تاکید می‌کردند و محکم می ایستادند، امروز شاهد رفتار خصمانه و غیرمتعهدنامه غربی‌ها نبودیم.

حسینی تصریح کرد: از ابتدای انجام مذاکرات رهبر معظم انقلاب فرمودند من به مذاکرات خوشبین نیستم، حتی بسیاری از دلسوزان نظام انتقادات خود را نسبت به مفاد برجام مطرح کردند اما دولت به سرکوب آنها پرداخت و لبخند خود را تحویل دشمن داد.

وی عنوان کرد: رییس مجلس، نمایندگان و مسئولان دولت که در تصویب برجام موثر بودند امروز اگر انقلابی هستند باید محکم پای نقض برجامی که صورت گرفته بایستند.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: مسئولانی که صنعت هسته ای را تعطیل کرده بودند دوباره راه اندازی کنند؛ البته اگر چه نزدیک 5 سال طول می‌کشد ما به تکنولوژی تعطیل کرده خود دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: دولت باید شجاعت نشان دهد تا آمریکا عقب نشینی کند، هر جایی که ما ضعف و سستی و ترس نشان دادیم دشمن جلوتر آمد و زورگویی کرد.

حسینی با بیان اینکه مردم منتظر پاسخ قاطع ایران به تحریم‌های جدید آمریکا هستند، گفت: ما از دولت و شورای امنیت ملی قوه قضاییه و نمایندگان مجلس درخواست داریم با وحدت و همدلی و شجاعت مفاد برجام که برای آمریکاست نقض کند و پاسخ محکمی به غربی‌ها دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان