۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مردم بوئین‌زهرا میزبان خادمان رضوی می‌شوند
کد خبر: ۲۵۸۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۴ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف استان قزوین:

مردم بوئین‌زهرا میزبان خادمان رضوی می‌شوند

مدیرکل اوقاف قزوین بیان کرد: خادمان رضوی روز جمعه ششم مرداد ماه سال جاری میهمان مسئولان اوقاف بوده و طی هشتم مردادماه هم در امامزاده صالح(ع) شهرستان بویین‌زهرا حضور پیدا می‌کنند.

مردم بوئین‌زهرا میزبان خادمان رضوی می‌شوند
حجت الاسلام غلامرضا عادل در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به فضائل حضرت معصومه(ع) اظهار داشت: تمام ثواب‌های زیارت قبر حضرت فاطمه(س) در زیارت قبر حضرت معصومه(س) است.

وی افزود: افزایش معرفت، آشنایی با مقام امام و تحکیم رابطه ولائی، تشویق به ترک گناه انجام عبادت و توبه از فضایل فرهنگ زیارت است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به فوائد زیارت و روایات ادامه داد: زیارت امامزادگان و نوادگان اهل‌بیت(ع)، روحیه ظلم‌ستیزی، روحیه امید و از همه مهم‌تر تقویت اعتقاد به منجی عالم بشریت باید در جامعه تقویت شود.

عادل از ورود کاروان خادمان رضوی به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد و گفت: خادمان رضوی روز جمعه ششم مرداد ماه سال جاری میهمان مسئولان اوقاف بوده و طی هشتم مردادماه هم در امامزاده صالح(ع) شهرستان بویین‌زهرا حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه اذعان کرد: شایسته است که از ظرفیت بقاع متبرکه در اجرای برنامه‌های فاخر قرآنی، مانند کرسی‌های تلاوت و جشنواره‌های قرآنی نیز استفاده شود.

این مسئول یادآور شد: امکان حمایت بیشتر اداره اوقاف نیز از این برنامه‌ها در بقاع متبرکه فراهم است و در این زمینه آماده دریافت طرح‌ها و نظرات فعالان قرآنی استان هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان