۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تحریم‌های جدید آمریکا نقض چندباره برجام است/ مجلس و دولت اقدام متقابل کنند
کد خبر: ۲۵۸۷۴۳ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۴ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

تحریم‌های جدید آمریکا نقض چندباره برجام است/ مجلس و دولت اقدام متقابل کنند

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: با توجه به مفاد و قراردادی که ما با کشورهای خارجی داشتیم تحریم جدید آمریکا نقض چندباره برجام و خلاف برجام است، مجلس و دولت اقدام متقابل کنند.

تحریم‌های جدید آمریکا نقض چندباره برجام است/ مجلس و دولت اقدام متقابل کنند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ روح الله بابایی صالح نماینده مردم قزوین در مجلس درباره تصویب تحریم‌های جامع علیه ایران اظهار کرد: آمریکا همیشه این غلط خود را در تحریم ایران تکرار کرده است.

وی افزود: شب گذشته نیز با تصویب تحریم‌های جامع در کنگره آمریکا، این کشور غلط گذشته خود را برای چندمین بار تکرار کرد.

این کارشناس سیاسی اذعان کرد: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی 38 سال گذشته با توطئه‌های مختلف به دنبال نابودی و ریشه کنی نظام مقدس جمهور اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: هر دوره‌ای که رییس جمهور جدیدی قدرت را در دست می‌گیرد، سیاست‌های قبلی سردمدارن استکبار را در این کشور علیه ایران اسلامی ادامه می‌دهد و هیچ زمانی از موضع خصمانه خود علیه کشورمان کوتاه نخواهد آمد.

بابایی صالح تصریح کرد: سران آمریکا در هر دوره‌ای یک موضوعی را بهانه قرار دادند تا ایران و مسئولان کشورمان را تحریم کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به مفاد و قراردادی که ما با کشورهای خارجی داشتیم تحریم جدید آمریکا نقض چندباره برجام و خلاف برجام است.

تحریم‌های آمریکا علیه ایران به ضرر این کشور است
این نماینده مجلس ابراز کرد: برجام فقط قراردادی بین کشور ایران و آمریکا نیست و کشورهای دیگری نیز در این موضوع دخیل هستند؛ اما مسئولان ما نیز باید هوشیارانه تصمیمات متقابلانه با آمریکا اعمال کنند.

وی اذعان کرد: مجلس و دولت باید اقدام متقابل علیه آمریکا داشته باشند و ما قطعا در برجام باید با نقض مکرر این قرارداد برخورد کنیم.

بابایی صالح گفت: به قطع یقین تحریم‌هایی که علیه سپاه و دیگر نهادهای ما انجام گرفته است به ضرر آمریکاست و ایران اسلامی در بدترین شرایط تحریم نیز ایستاده و قدرت خود را حفظ کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه من به آقای ظریف این است که تحت فرمان رهبر معظم انقلاب عمل کرده و با توجه به توصیه‌های ایشان، در مسیر مصلحت نظام اقدام کنند.
انتهای پیام/2002

منبع: شهرمینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان