۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آگاهی جامعه از پیشرفت‌ها، خوش‌بینی مردم را نظام افزایش می‌دهد
کد خبر: ۲۵۸۷۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۴ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آگاهی جامعه از پیشرفت‌ها، خوش‌بینی مردم را نظام افزایش می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار قائم مقام وزیر نیرو با ابراز خرسندی از فعالیت‌های برون‌مرزی متخصصان ایرانی، گفت: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور اطلاع‌رسانی شود زیرا آگاهی جامعه از پیشرفت‌ها، سطح خوش‌بینی مردم را نسبت به دولت و نظام افزایش می‌دهد.

آگاهی جامعه از پیشرفت‌ها، خوش‌بینی مردم را نظام افزایش می‌دهد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار آقای علیرضا دائمی، قائم مقام وزیر نیرو که پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: آگاهی مردم از گزارش کارهایی که از سوی مسئولان ارائه می‌شود، ضروری است زیرا عدم آگاهی مردم، نا امیدی و خودکم‌بینی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: گزارش موفقیت‌های کشور به جامعه باعث می‌شود تا مردم نسبت به دولت، خدمتگزاران و اصل نظام خوش‌بینی بیشتری پیدا کنند و این خوش‌بینی به نظام، خدمتگزاران و دولتمردان بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه قزوین با ابراز خرسندی از فعالیت‌های برون‌مرزی متخصصان ایرانی تصریح کرد: حضور مهندسان و نیروهای متخصص ما در کشورهای مختلف و صدور موفقیت‌آمیز صنعت، بسیار ارزشمند است و لازم است تمام آحاد جامعه از این موفقیت‌ها آگاهی پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از دست رفتن منابع آبی را بسیار بحران آفرین دانست، و ادامه داد: برداشت ما این است که بحران آب بسیار جدی است و مسئولان نیز همواره بر خطر کم آبی تأکید دارند اما بعضاً در عمل احساس می‌کنیم اتفاقاتی می‌افتد که گویی بحران‌ جدی نیست.

وی در این خصوص افزود: در حالی‌که از مسئولان می‌شنویم فرونشست‌های دشت قزوین به خاطر برداشت‌های بی‌رویه از سفره‌های زیرزمینی است‌، مشاهده می‌کنیم در همان منطقه چاه‌های جدید حفر می‌شود، در حالی که می‌توانیم برای رفع مشکل کم آبی، به سراغ اصلاح الگوی مصرف برویم.

وی با تأکید بر اینکه در امر تولید نباید زهد بورزیم، افزود: برخی به اشتباه فکر می‌کنند در حوزه تولید هم باید زهد ورزید، در حالی که اسلام در این حوزه تأکید دارد هر چه در توان دارید به امر تولید بپردازید.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه وظیفه خودمان می‌دانیم تا موفقیت‌های دولت و خادمان مردم را به آحاد جامعه گزارش دهیم، اظهار کرد: مردم با شنیدن موفقیت‌های مسئولان، به ویژه در عرصه‌های برون‌مرزی خوشحال می‌شوند و وظیفه خودمان می‌دانیم تا خدمات دولت و خادمان مردم را به آحاد جامعه گزارش دهیم.

داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 هم در این دیدار اظهار کرد: در مجموعه مهرگان نزدیک به 30 هزار مسکن مهر احداث شده است که بعد از پرند، بالاترین جمعیت مسکن مهر را در خود جای داده و لازم است از نظر آب، برق، تأسیسات زیربنایی و روبنایی نگاه معطوفی به این مجموعه صورت بگیرد.

وی احداث پست 63 کیلو برای معلم کلایه را نیز ضروری دانست و از قائم مقام وزیر درخواست کرد تا مساعدت‌های لازم در این خصوص صورت بگیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان