۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مردم مشارکت جدی در نماز جمعه داشته باشند
کد خبر: ۲۵۸۴۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری:

مردم مشارکت جدی در نماز جمعه داشته باشند

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همواره به مردم و جوانان توصیه می‌کنم که شما قدرت پا، قدرت جوانی، قدرت فهم، قدرت استماع دارید و لذا در نماز جمعه شرکت کنید.

مردم مشارکت جدی در نماز جمعه داشته باشند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله علی محمدی‌تاکندی استاد حوزه علمیه قزوین عصر روز گذشته(دوشنبه) در دیدار آیت الله عابدینی به در پیش بودن سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از یادگارهای امام راحل، تأسیس نماز جمعه بود و با حکم ایشان مرحوم آیت‌الله طالقانی اولین نماز جمعه را اقامه کردند و از آن پس نماز جمعه در ایران ترویج پیدا کرد.

وی نماز جمعه را یکی از نعمت‌های الهی در دوران غیبت دانست و تصریح کرد: همواره به مردم و جوانان توصیه می‌کنم که شما قدرت پا، قدرت جوانی، قدرت فهم، قدرت استماع دارید و لذا در نماز جمعه شرکت کنید.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ممکن است کسی بگوید من به نماز جمعه می‌روم اما به خاطر کهولت و سنگینی گوش‌ها چیزی متوجه نمی‌شوم، اما همین سطح از حضور در نماز جمعه نیز مورد قبول حضرت حق قرار می‌گیرد.

محمدی‌تاکندی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه طلبه در تبلیغ چشم داشت مالی نداشته باشند، خاطرنشان کرد: نباید برای تبلیغ دین به فکر این باشیم که آیا پولی به ما می‌رسد یا خیر؛ زیرا طرف ما امام حسین (ع) است و آن حضرت هم پشتیبان ما هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان