۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین عباسی; ای کاش؛ حرمت عنایتی و خانواده شهید مدافع حرم را نگه می‌داشتند/ اگر مشکل من هستم بگویند تا بروم!
کد خبر: ۲۵۸۴۰۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

عباسی; ای کاش؛ حرمت عنایتی و خانواده شهید مدافع حرم را نگه می‌داشتند/ اگر مشکل من هستم بگویند تا بروم!

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: کاش در مراسم شب گذشته حداقل حرمت رضا عنایتی و خانواده شهید مدافع حرم را نگه می‌داشتند.

عباسی; ای کاش؛ حرمت عنایتی و خانواده شهید مدافع حرم را نگه می‌داشتند/ اگر مشکل من هستم بگویند تا بروم!

محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته در جشن رونمایی از پیراهن باشگاه سیاه‌جامگان رخ داده است، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. ما همه مجوزهای لازم را از وزارت ارشاد، اماکن و ...  گرفته بودیم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد وقتی به محل برگزاری مراسم رسیدم دیدم جمعیت بسیار زیادی پشت در ایستاده‌اند و آنها را به داخل مجموعه راه نمی‌دادند.

وی افزود: قرار بود ساعت آغاز مراسم 8 شب باشد اما تا ساعت 21 درها را باز نکرده بودند و وقتی من به آنجا رسیدم و ازدحام مردم را دیدم از خجالت آب شدم. باور کنید فشار خونم بالا رفت و من مراسم را ترک کردم و اصلا داخل سالن نرفتم. 

مالک باشگاه سیاه‌جامگان تاکید کرد: نمی‌دانم چه حرکتی باید انجام می‌دادیم این مراسم به خوبی انجام می‌شد ویکسری اتفاقات در آن رخ نمی‌داد. متاسفانه برق‌ها قطع شد و باعث آزرده خاطر شدن حاضرین شد اما شاید می‌خواستند باشگاه را خراب کنند اما در هر صورت این مراسم انجام شد. انتظارم این بود که حرمت عنایتی و خانواده شهید مدافع حرم را نگه می‌داشتند. 

عباسی در خصوص اینکه گفته می‌شود وی با ناراحتی مراسم را ترک کرده، گفت: من وقتی جمعیت را پشت در دیدم به یکباره حالم بد شد و فکر می‌کنم فشارخونم روی درجه 18 رسیده بود. از آنجا به خانه رفتم واز ناراحتی استراحت کردم. شاید باور نکنید حتی به ما اجازه ندادند که آدرس مراسم را در آگهی روزنامه اعلام کنیم. اگر با پیراهن باشگاه‌مان و ما مشکل دارند که ما همیشه تابلوی تبلیغات ائمه هستیم. ما نام مبارک حضرت ابوالفضل را روی پیراهن‌مان زده بودیم و به خاطر دهه کرامت نام امام رضا (ع) را روی پیراهن‌مان ثبت کرده بودیم. تمام برنامه‌هایمان روی مباحث اعتقادی است و اعتقاد دارم در سه سال گذشته امام رضا به ما کمک کرده و اتفاقاتی افتاده که در حالت طبیعی اصلا نمی‌شود آن را تصور کرد. من معتقدم امام رضا اسپانسر باشگاه ماست و ما را در این 3 سال یاری کرده است.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در ادامه تاکید کرد: نمی‌دانم مشکل چیست ولی اگر واقعا مشکل من هستم، بگویند تا بروم. من تمام هستی‌ام را وقف این باشگاه کرده‌ام و همه استرس و گرفتاری‌های مالی را تحمل می‌کنم ولی به جای تشویق و تقدیر طوری رفتار می‌کنند که ما دلسرد شویم. دیشب وقتی به منزل برگشتم از طریق اینستاگرام مشغول تماشای مراسم شدم و دیدم که پسرم وقتی روی سن رفته مشغول گریه کردن است. واقعا آنجا دلم گرفت. چون وقتی جوان خود من به خاطر کار اشک می‌ریزد دیگر چه کاری باید انجام دهم. 

وی در خصوص برگزاری مراسم با حضور عنایتی،‌ گفت:‌جا دارد از او یاد کنم که اسطوره فوتبال ایران و خراسان است. شاید نتوانستیم در اندازه بزرگی او از وی تقدیر کنیم اما همه تلاش‌مان را کردیم و اگر هم اتفاقی افتاد از او عذرخواهی می‌کنم که نشد در حد بزرگی نام او از وی، تقدیر کنیم. همچنین از حسین بادامکی ممنوم که همیشه یک پسر اخلاقگرا است و با کاری که او شب گذشته انجام داد، یادش در باشگاه سیاه‌جامگان جاودانه خواهد بود.

عباسی در خصوص تیمی که امسال برای میثاقیان بسته‌اند، گفت: ما تیمی جوان، کم‌ادعا و بی‌حاشیه داریم و اعتقاد دارم تیم خوبی برای مسابقات آماده است. امیدوارم در چند بازی اول تیم به هماهنگی کامل برسد وامسال به این تیم خیلی امیدوار هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی هفته اول تیمش در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود، گفت: از شواهد و قرائن پیداست که بازی در ورزشگاه ثامن است چون ظاهرا مسئولان ورزشگاه امام رضا اعلام کرده‌اند تیم‌های لیگ برتری نمی‌توانند در این استادیوم بازی کنند. من برای خودم متاسف هستم چون استادیوم به این عظمت در اینجا ساخته شده و از آن نمی‌شود استفاده کرد. این را فکر می‌کنم از نهادهای ذیربط بپرسید ولی یکی از خدمات آستان قدس این است که شرایط را برای زائرین مهیا کند. شک نکنید اگر بازی در ورزشگاه ثامن برگزار شود، 500 نفر هم به ورزشگاه نمی‌آیند چون بازی ساعت 9 شب آغاز می‌شود و تا تمام شود، ساعت 11 است. شما تصور کنید ورزشگاه ثامن در بیابان و برهوت قرار گرفته و این تماشاگران جوان چگونه می‌خواهند خودشان را به منزل برسانند؟ به نظر شما وقتی این جوانان در آن بیابان‌ها رها شوند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟ به نظرم بزرگان شهر مشهد باید در مورد این مسائل فکر کنند.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان افزود: شاید باور نکنید اما خود من به پسرم اجازه نمی‌دهم برای تماشای بازی تیم به ورزشگاه ثامن برود که تمامش بیابان است چون از آینده او بعد از بازی خبر ندارم. من فکر می‌کنم او از پای  تلویزیون بازی را تماشا کند، بهتر باشد و آقایان راحت‌ترین کاری کحه می‌توانستند انجام دهند این است که بازی را به ورزشگاه ثامن منتقل کنند. شما شک نکنید برای تماشای این بازی بیش از 200-300 نفر به ورزشگاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان