۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حضور بازیگر سینما و اعتراضی که از سوی تماشاگران نتیجه داد/غیبت ادامه‌دار و سؤال‌برانگیز جباروف+ فیلم و تصاویر
کد خبر: ۲۵۸۱۳۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حضور بازیگر سینما و اعتراضی که از سوی تماشاگران نتیجه داد/غیبت ادامه‌دار و سؤال‌برانگیز جباروف+ فیلم و تصاویر

تمرین امروز تیم استقلال در حالی برگزار شد که دکتر ستوده به همراه دکتر نوروزی با جعبه شیرینی به محل تمرین آمد و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت.

حضور بازیگر سینما و اعتراضی که از سوی تماشاگران نتیجه داد/غیبت ادامه‌دار و سؤال‌برانگیز جباروف+ فیلم و تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در یک دیدار دوستانه مقابل بادران تهران به تساوی یک بر یک رسیده بود از ساعت 18:30 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی یک تمرین ریکاوری را برگزار کرد. مهمترین نکته تمرین امروز آبی‌پوشان بازگشت دکتر ستوده بود که وی به همراه دکتر نوروزی در محل تمرین تیمش حاضر شد.

 

* سیدمهدی رحمتی امروز به همراه فرزندان خود به محل تمرین آمد و قبل از شروع تمرین با محمد خرمگاه به گفت‌وگو پرداخت.

* دکتر ستوده که در اردوی ارمنستان تمرینات استقلال غایب بود امروز با جعبه شیرینی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم قرار گرفت. همچنین دکتر نوروزی در کنار منصوریان و ستوده عکس یادگاری گرفتند.

* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که هواداران این تیم که تعدادشان حدود 300 نفر بود در ابتدا مجوز ورود به مجموعه را پیدا نکردند که همین مسأله موجب اعتراض آنها شده بود. بعد از حدود 20 دقیقه پشت در ماندن ‌آنها صدای اعتراض این تماشاگران بلند شد و در این لحظه منصوریان مجوز حضور ‌آنها در زمین تمرین را داده بود. طی روزهای گذشته صحبت‌هایی مبنی بر ناراحتی بازیکنان از هرج و مرج بعد از پایان تمرین در کمپ زنده‌یاد حجازی مطرح شده که ظاهراً آنها به خاطر گرفتن عکس یادگاری با هجوم تماشاگران به داخل زمین مواجه شده و به همین دلیل ناراحتی خود را اعلام کردند.

 

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال در دیدار روز گذشته حضور نداشتند امروز تمرین ریکاوری کرده و بقیه بازیکنان در نیمی از زمین کار تاکتیکی انجام دادند که این مسابقه در قالب دو گروه آبی و نارنجی برگزار شد.

 

* مجتبی جباری، هرایر مگویان، فرشید باقری، سرور جباروف و خسرو حیدری نفراتی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

* دلیل عدم حضور جباروف در تمرینات روزهای اخیر مشخص نیست و منصوریان چند روز پیش اعلام کرد وی برای تمدید پاسپورتش مستقیماً از ارمنستان به ازبکستان سفر کرده است.

* در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال در حضور دکتر نوروزی و ستوده و بهتاش فریبا بازیکنان را دور هم جمع کرد و صحبت‌هایی را با آنها انجام داد. وی در خصوص بازگشت دکتر ستوده به جمع آبی‌پوشان با آنها به صحبت پرداخت و در نهایت با بازیکنان تیم استقلال برای بازگشت پزشک این تیم دست زدند.

* امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و بعد از خوش و بش با خبرنگاران به سمت کادر فنی تیم استقلال رفت و با منصوریان عکس یادگاری گرفت.

 

* پیش از آنکه گرم کردن بدن‌ها آغاز شود بازیکنان مشغول کار با توپ بودند که جابر انصاری با شوخی توپ را به کمر سیدحسین حسینی زد و دروازه‌بان استقلال در این لحظه با تعجب به مهاجم آبی‌پوشان نگاه می‌کرد.

* بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین امروز سرمربی آبی‌پوشان به سمت سکوهای تماشاگران رفت و با خوشرویی با آنها به صحبت پرداخت. یکی از هواداران استقلال خطاب به منصوریان گفت چرا ما را به تمرین راه نمی‌دهی و ما باید پشت در بمانیم که منصوریان پاسخ داد تمرین امروز ریکاوری است و ما 50 دقیقه بیشتر تمرین نداریم. به همین خاطر نمی‌خواستم تماشاگران به داخل مجموعه بیایند اما با اصرار شما وقتی متوجه شدم پشت در هستید اعلام کردم به مجموعه وارد شوید. در ادامه یکی از هواداران تیم استقلال قصد داشت به منصوریان توصیه فنی کند که سرمربی تیم استقلال صحنه را ترک کرد.

*در پایان تمرین تاکتیکی امروز مهدی قائدی دروازه بان استقلال را دریبل زد اما با حرکت نمایشی قصد داشت دروازه را باز کند که ضربه وی به بیرون رفت و همین موضوع باعث فریاد محمد خرمگاه شد.در نهایت مربی استقلال از قائدی خواست که جریمه اش را با شنای سوئدی انجام دهد که قائدی مجبور به اجرای جریمه مربی تیمش شد.

ضمن آنکه در پایان تمرین، منصوریان برای دقایقی با شهباززاده، شجاعیان، انصاری و بیت‌‌سعید به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، تیم فوتبال استقلال فردا تمرین نخواهد داشت و بازیکنان این تیم از روز سه‌شنبه برای دیدار مقابل نفت آبادان آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان