۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نجفی; هنوز شکایتی از قلعه‌نویی به دست ما نرسیده/ به دنبال حل مشکل کاردوسو هستیم
کد خبر: ۲۵۸۰۷۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نجفی; هنوز شکایتی از قلعه‌نویی به دست ما نرسیده/ به دنبال حل مشکل کاردوسو هستیم

وکیل باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت: بعد از مکاتبه با فیفا و صحبت‌هایی که با کمیته تعیین وضعیت بازیکنان داشتیم مجوز ثبت قرارداد سینا عشوری را دریافت کردیم.

نجفی; هنوز شکایتی از قلعه‌نویی به دست ما نرسیده/ به دنبال حل مشکل کاردوسو هستیم

آرش نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد خبری که مبنی بر مشکل امیر قلعه‌نویی برای ثبت قرارداد با ذوب‌آهن به خاطر عدم ارسال فسخ قراردادش از سوی باشگاه تراکتورسازی مطرح شده، گفت: قرارداد قلعه‌نویی پیش رویم نیست و نمی‌دانم چه بندهایی دارد اما طبق اطلاعی که دارم قرارداد او یکساله بوده است. در مورد اینکه باشگاه آیا می‌تواند از عقد قرارداد مربی جلوگیری کند باید بگویم این مسئله بیشتر در خصوص بازیکن است و چنین موضوعی در مورد مربی مصداق ندارد. حتی اگر مربی با یک تیم دیگر قرارداد امضا کند این مصداق فسخ غیرموجه است اما باشگاه نمی‌تواند مانع از رفتن مربی شود.

وی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی از باشگاه شکایت کرده است، تصریح کرد:‌هنوز نامه‌ای دال بر این موضوع به دست ما نرسیده است.

وکیل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با وضعیت سینا عشوری خاطرنشان کرد: مجوز ثبت قرارداد عشوری را گرفتیم. طبق مکاتباتی که با فیفا داشتیم و صحبت‌هایی که با کمیته تعیین وضعیت شد این بازیکن با توجه به قراردادی که با باشگاه داشته،‌ می‌تواند قراردادش را تمدید کند و آن را به ثبت برساند. 

نجفی در رابطه با پرونده‌های خارجی تراکتورسازی یادآور شد: تنها پرونده‌ای که در حال حاضر در مرحله میانجیگری است موضوع کاردوسو است که یکی دو ماه دیگر برای این پرونده عازم می‌شویم و به دنبال این هستیم که مبلغی را از او تخفیف بگیریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود آیا رمزی هم طلبش از تراکتورسازی را به اطلاع AFC رسانده تا مانع از فعالیت تراکتورسازی در لیگ قهرمانان شود، گفت: رمزی هم مثل هر بازیکنی حق مسلمش مطالبه حقوقش است و بر همین اساس به مراجع بین‌المللی مراجعه می‌کند. با این بازیکن در حال مکاتبه هستیم تا به توافق برسیم. بعد از پرداخت آخرین قسط ژائو پدروویلا برای حل مشکل این بازیکن اقدامات لازم را می‌کنیم. ما پرونده اولیویرا بستیم و با حل پرنده ویلا کمی از بار این فشار کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ر

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان