۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طالقانی; نایب رئیسی اسلامیان صحت ندارد؛ کفاشیان اسوه هیأت رئیسه است/ با اسپانسر دیگری قرارداد نبستیم
کد خبر: ۲۵۸۰۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

طالقانی; نایب رئیسی اسلامیان صحت ندارد؛ کفاشیان اسوه هیأت رئیسه است/ با اسپانسر دیگری قرارداد نبستیم

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به خاطر نوع عملکرد ساکت، حسادت‌هایی هم می‌تواند وجود داشته باشد اما باید برای هر حرفی خدا را در نظر گرفت و ما متفق‌القول همین جور ساکت را قبول داشتیم.

طالقانی; نایب رئیسی اسلامیان صحت ندارد؛ کفاشیان اسوه هیأت رئیسه است/ با اسپانسر دیگری قرارداد نبستیم

طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌در خصوص اینکه شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال بدون توجه به قرارداد با همراه اول برای اسپانسرینگ تیم ملی فوتبال ایران، با اسپانسر جدید دیگر قرارداد امضا کرده و حتی چک پیش‌پرداخت هم دریافت کرده است، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد، هر کاری در زمینه بازاریابی و اقتصادی در فدراسیون بخواهد انجام شود با نظر هیأت رئیسه است و این موضوع که می‌گویید نه مطرح شده و نه انجام شده است.

وی درباره اینکه احتمال دارد این کار پنهانی صورت گرفته باشد، گفت: در فدراسیون کار پنهانی نداریم و همه چیز شفاف است. 

طالقانی در مورد اینکه آیا در هیأت رئیسه کسی با انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکل مخالف بود، گفت: اینطور نیست، همه راضی بودند. می‌توانید از تک تک اعضا بپرسید. در هر صورت به خاطر نوع عملکرد ساکت، حسادت‌هایی هم می‌تواند وجود داشته باشد اما باید برای هر حرفی خدا را در نظر گرفت و ما متفق‌القول همین جور ساکت را قبول داشتیم. در هر صورت اینکه ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی انتخاب شد هم با نظر رئیس فدراسیون بود. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه شنیده می‌شود برخی برای دبیرکلی در حال لابی کردن هستند،‌گفت: این را نمی‌دانم اما تاج از اختیاراتش برای سرپرست دبیرکلی استفاده کرد و از ما موافقت گرفت. حالا اینکه چه کسی به عنوان دبیرکل معرفی شود و اینکه این فرد بخواهد به عنوان دبیرکل انتخاب شود، طبق اساسنامه این موضوع از اختیارات هیأت رئیسه محسوب می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا اسدی مهره تحمیلی به فدراسیون فوتبال بود، گفت: اسدی را چه کار دارید، دیگر رهایش کنید. او زحمات خودش را کشید و خدا در کارهای دیگر کمکش کند. 

طالقانی در مورد اینکه در زمان حضور اسدی در فدراسیون، چالش‌های زیادی به وجود آمد، گفت: ما چالشی ندیدیم. برخی موارد در کار پیش می‌آید که نمی‌توان به آنها چالش گفت. 

وی در مورد اینکه کفاشیان به نظر می‌رسد نقشش در فوتبال کمرنگ شده است، گفت: کفاشیان سرور ماست و اصلا چنین چیزی نیست. شاید من هم زیاد حضور فیزیکی نداشته باشم اما همین که در تصمیم‌سازی‌ها هستیم، کافی است. کفاشیان اسوه هیأت رئیسه محسوب می‌شود و صاحب نظر است. 

طالقانی در مورد اینکه آیا تاج قصد دارد اسلامیان را به جای کفاشیان نائب رئیس اول کند، گفت:‌این موضوع کاملا دروغ است و اصلا صحت ندارد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان