۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دولت دوازدهم با انتخاب وزرای توانا به وعده‌ها عمل کند
کد خبر: ۲۵۷۶۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۳۱ ساعت: ۸:۱۳ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از خطبه‌های نمازجمعه استان قزوین:

دولت دوازدهم با انتخاب وزرای توانا به وعده‌ها عمل کند

در گزیده‌ای از خطبه‌های نمازجمعه استان قزوین آمده است: دولت دوازدهم با انتخاب وزرای توانا به وعده‌ها عمل کند و در جهت مشکلات مردم تلاش کند.

دولت دوازدهم با انتخاب وزرای توانا به وعده‌ها عمل کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از خطبه‌های نمازجمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:
حجت الاسلام موسوی امام جمعه آبیک از کسانی که در بازگشایی مجدد بیمارستان ولیعصر(عج) این شهر تلاش کردند، قدردانی کرد.

در شهر الوند حجت الاسلام طهماسبی گفت: دولت دوازدهم با انتخاب وزرای توانا به وعده‌ها عمل کند و در جهت مشکلات مردم تلاش کند.

امام جمعه شهر اقبالیه حجت الاسلام فاطمیان با اشاره به هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و بر پیوند هرچه بیشتر با اهل بیت تاکید کرد.

حجت الاسلام هاشمی در نمازجمعه شهر آوج با توجه به اعزام حجاج به سرزمین وحی ابراز امیدواری کرد: این مراسم عبادی باید به نحو مطلوب برگزار شود.

در شهر محمدیه امام جمعه این شهر حجت الاسلام موسوی موینی گفت: مردم ایران افتخار می‌کنند در پناه حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) این دو پاره تن رسول الله زندگی می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شهر شال با اشاره به اولین نمازجمعه در کشور در 5 مردادماه به امامت آیت الله طالقانی اذعان کرد: هم اکنون در بیشتر شهرهای کشور این نمازجمعه باصلابت برگزار می‌شود.

امام جمعه خرمدشت حجت الاسلام موسوی گفت: نمازجمعه قرارگاه تقوا، بصیرت و اخلاق است و باید زمینه حضور هرچه بیشتر مردم در این قرارگاه بسیار مهم فراهم شود.

آیت الله اسلامی امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به 30 تیر سالروز بزرگداشت مرحوم آیت الله کاشانی اظهار کرد: آن مرحوم مجاهد واقعی بود و نقش بی بدیلی در ملی کردن صنعت نفت ایفا کرد.

حجت الاسلام زرینه امام جمعه بوئین زهرا بر برخورد با ورود کالای قاچاق تاکید و اعلام کرد: برای رونق تولید باید از واردات کالبای غیرضروری جلوگیری شود.

در اسفرورین امام جمعه این شهر حجت الاسلام زارعی گفت: در برجام بدعهدی آمریکا را داریم زیرا سردمداران این کشور در تامین منافع نامشروع در هیچ کشوری به تعهدات خود پایبند نیستند.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهر دانسفهان اذعان کرد: رفتار و کردار حضرت معصومه(س) درسی برای دختران است و در خانواده‌ها برای امر تعلیم و تربیت لازم است که دختران را با معیارهای اسلام پرورشش دهند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت عنوان کرد: ترویج بدحجابی توطئه ضداسلامی و ضدانقلابی است که مبارزه با این توطئه عزم ملی را می‌طلبد.

در سگزآباد حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه این شهر افزود: در تاریخ پرفراز و نشیب ایران توطئه‌ها و تحریم‌ها همواره موجب پیشرفت و همبستگی ملت ایران شهده است.

خطیب جمعه شهر ارداق حجت الاسلام قجر گفت: تهاجم فرهنگی در کشور شدت یافته است و باید با اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان با این تهاجم مقابله شود.

در نمازجمعه شهر محمودآباد نمونه حجت الاسلام رشوندی بیان کرد: نمازجمعه خار چشم دشمنان است و باید طوری برگزار شود که نمازگزاران بیشتری در نمازجمعه حاضر شوند.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه شهر ضیاءآباد با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر یادآور شد: بانوان در اسلام جایگاه عظیمی دارند و با حفظ ارزش‌های دینی می‌توانند در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند.

در شهر نرجه حجت الاسلام خداوردی بر انقلابی بودن یعنی حرکت در جهت حل مشکلات مردم و مخالفت با دشمنان انقلاب و اسلام تاکید کرد.

خطیب جمعه شهر آبگرم گفت: مقاومت راه مقابله با بدعهدی‌های آمریکاست و مسئولین در این خصوص هوشیارانه تر عمل کنند.

خطیب جمعه شهر خاکعلی حجت الاسلام حسنلو با اشاره به 5 مرداد سالروز عملیات مرصاد بیان کرد: نقش رزمندگان استان در این عملیات افتخارآفرین بود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان