۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سردار سلیمانی; تمامیت ارضی، استقلال و عزت خودمان را مدیون شهدا هستیم/ فرماندهان ما ابتدا خود را ساختند سپس دیگران را
کد خبر: ۲۵۷۵۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۳۰ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

در مراسم یادواره شهدای کن

سردار سلیمانی; تمامیت ارضی، استقلال و عزت خودمان را مدیون شهدا هستیم/ فرماندهان ما ابتدا خود را ساختند سپس دیگران را

تمامیت ارضی و استقلال و عزت خودمان را مدیون شهدا هستیم و اگر شهدا نبودند و از خانواده خود نمی‌گذشتند امروز عزت کشور ما پایدار نبود.

سردار سلیمانی; تمامیت ارضی، استقلال و عزت خودمان را مدیون شهدا هستیم/ فرماندهان ما ابتدا خود را ساختند سپس دیگران را
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه عصر امروز در مراسم یادواره شهدای کن اظهار داشت: ما دینی نسبت به شهدا داریم که ریشه در بن اعتقادات ما دارد و ما نسبت به درک این جایگاه بنا به قول حضرت امام عاجز هستیم.

وی افزود: اگر چه نسبت به این جایگاه معرفت نداریم اما به چگونگی حصول به این جایگاه معرفت داریم. کسی نمی تواند بگوید که نسبت به چگونه رسیدن به مقام شهادت معرفت ندارد و هر انسانی می تواند به این مقام نایل شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: ما تمامیت ارضی و استقلال و عزت خودمان را مدیون شهدا هستیم و اگر شهدا نبودند و از خانواده خود نمی گذشتند امروز عزت کشور ما پایدار نبود.

سرلشکر سلیمانی تصریح کرد:  دوران دفاع مقدس یک الگویی است برای همه دوره های انقلاب و این دوران تجربه موفقی برای همه دوران ها است.ما برای حفظ استقلال کشور نیازمند برپای آن دوران هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم جامعه خودمان را که مهمترین نگرانی در آن تربیت جامعه است را راهنمایی کنیم باید به ویژگی های دفاع مقدی برگردیم.یکی از ویژگی های جنگ حاکمیت دین بر آن بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های دفاع مقدس فضای مدیریتی حاکم بر آن بود گفت: اگر جامعه ای می خواهد منزه بشود اولین چیزی که در آن تاثیر دارد مدیران جامعه هستند. اگر بر رفتار مدیران اصول اعتقادات بصورت عملی استوار بود آنها موفق می شوند. اگر در رفتار مسئول اعتقادات محوریت داشت این اثر تربیتی بزرگی دارد.

وی ادامه داد: در جنگ عارفترین عرفا تربیت شدند این امر بدلیل حجم بالای دینداری بود که حضرت امام تاثیر زیادی در آن داشت.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به داستان حضرت ابراهیم گفت: تمام کفار در مقابل حضرت ابراهیم ایستادند و بعضی سرمایه خود را برای خرید هیزم و سوزاندن حضرت ابراهیم هزینه کردند. در همین داعش دیدم که افرادی از اینکه نوبت عملیات انتحاری آنها به تاخیر افتاده ناراحت هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: فرهنگ شهید جز موثرترین کار های فرهنگی است و ما برای اینکه جامعه مان به حقیقت خودش باز گردد باید این فضا رابرای همه نوع افراد آماده کنیم.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان