۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دشمن به دنبال تحریف و سکولاریزه کردن اسلام است/ منافقین در دهه ۶۰ جنایات زیادی علیه ما انجام دادند
کد خبر: ۲۵۷۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۹ ساعت: ۱۵:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت تهران:

دشمن به دنبال تحریف و سکولاریزه کردن اسلام است/ منافقین در دهه ۶۰ جنایات زیادی علیه ما انجام دادند

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: تحریف شخصیت امام زین العابدین(ع)و بیمار معرفی کردن ایشان و همچنین تحریف شخصیت سیاسی و علمی امام صادق(ع) نمونه‌ای از تحریفات درونی توسط دشمنان اسلام بوده است.

دشمن به دنبال تحریف و سکولاریزه کردن اسلام است/ منافقین در دهه ۶۰ جنایات زیادی علیه ما انجام دادند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) ظهر امروز(پنجشنبه) با حضور آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان آبیک و با حضور مردم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرستان آبیک برگزار شد.

آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اظهار کرد: حضور پر شور مردم در چنین مناسباتی نشان از ارادت، حب و تکریم اهل بیت علیهم السلام و اصالت دینی است.

وی افزود: دشمنان همواره از صدر اسلام و تاکنون که ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد به دنبال تخریب بیرونی و درونی انبیا، معصومین و اولیا خدا بودند.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد. جلوه مشخص تخریب بیرونی جنگ تحمیلی هشت ساله بود که بر نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند.

وی اضافه کرد: با تمام تجهیزات و قوا وارد میدان شدند تا نظام جمهوری اسلامی را محو و نابود کنند اما با جانفشانی و مقامت ملت بزرگ ایران صدام از صفحه روزگار محو شد.

خاتمی با اشاره به تخریب بیرونی دشمنان ابراز کرد: حمایت منافقین در خارج کشور توسط عوامل آمریکا و ترور ناجوانمردانه و مظلومانه ۱۷ هزار نفر از مسلمانان در دهه شصت نمونه دیگری از تخریب بیرونی است.

وی افزود: فجایع و جنایت‌های را که از گروهک تروریستی داعش هم اکنون می‌بینید منافقان دهه شصت همین فجایع را بر سر ملت ایران آوردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شیوه دوم تخربب نظام از درون است، بیان کرد: استکبار جهانی به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی است و علنی اعلام می‌کند استراتژی ما در ایران تغییر از درون است.

وی اضافه کرد: تهمت‌های بی روا، افتراها نمونه دیگری از تخریب درون است به پیامبر اکرم(ص) ۹ تهمت زدند تا ایشان را از چشم مروم بیندازند.

امام جمعه موقت تهران اذعان کرد: دشمنان نظام با تخریب ولایت، فرزندان ولایت و همراهان ولایت در فضای مجازی آلوده به دنبال تخریب نظام از درون هستند تا از چشم مردم بیندازند.

وی با اشاره به نمونه دیگر تخریب از درون تصریح کرد: تحریف شخصیت انبیا، امامان و اولیا خداوند وجه مهم تخریب از درون بوده که از صدر اسلام تا کنون توسط دشمنان اتفاق افتاده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: تحریف شخصیت امام زین العابدین(ع)و بیمار معرفی کردن ایشان و همچنین تحریف شخصیت سیاسی و علمی امام صادق(ع) نمونه‌ای از تحریفات درونی توسط دشمنان اسلام بوده است.

وی تشریح کرد: امام صادق(ع) را دانشمند بریده از سیاست معرفی و ابعاد زندگی سیاسی این امام بزرگوار را بیان نمی‌کنند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: عمده کار امام صادق(ع) کار فرهنگی بود که انجام این کارهای فرهنگی در جامعه آن دوران نشات گرفته از سیاست وی بود.

وی اظهار کرد: در دوران ۳۴ سال امامت امام صادق علیه السلام بزرگترین اتفاقات سیاسی رقم خورده و هیچ امامی به دور از سیاست نبوده است.

خاتمی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال سکولاریزه کردن اسلام هستند و می‌خواهند دین را به سمتی ببرند که در مقابل حکومت قرار دهند. 
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان