۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برخی تعریف‌ها حکم سم دارد!/ کفاشیان گفت که فوتسال روز‌به‌روز پیشرفت می‌کند
کد خبر: ۲۵۷۲۷۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برخی تعریف‌ها حکم سم دارد!/ کفاشیان گفت که فوتسال روز‌به‌روز پیشرفت می‌کند

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: درست است که تیم‌های آسیایی روی فوتسال ایران نگاه ویژه‌ای دارند، اما برخی تعریف‌ها برای ما مثل سم است.

برخی تعریف‌ها حکم سم دارد!/ کفاشیان گفت که فوتسال روز‌به‌روز پیشرفت می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص جلسه هماهنگی مدیران باشگاه‌های تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا گفت: دیشب جلسه مدیران باشگاه‌ها برای هماهنگی و انتخاب رنگ لباس تیم‌ها برگزار شد که بر این اساس قرار شد ما در بازی اول پیراهن قرمز و در بازی دوم پیراهن سفید بپوشیم. امروز هم با حضور علی کفاشیان که ریاست فوتسال آسیا را برعهده دارد، جلسه‌ای برگزار شد و کفاشیان در این جلسه عنوان کرد که فوتسال در آسیا روزبه‌روز در حال پیشرفت است و ابراز امیدواری نمود که هر تیمی که حقش است، قهرمان آسیا شود. سپس مدیران باشگاه خودشان را معرفی کردند و قوانین مسابقات اعلام شد. بعد از آن هم کنفرانس خبری مربیان و جلسه پزشکان تیم‌ها انجام شد.

وی در خصوص اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات تیم گیتی‌پسند اصفهان را فینالیست این مسابقات می‌دانند، اظهار داشت: به هر حال دیدی که در آسیا روی فوتسال ایران و به خصوص باشگاه گیتی‌پسند دارند، با سایر تیم‌ها مجزاست، اما ما نباید در باد این تعریف‌ها بخوابیم. برخی تعریف‌ها مثل سم است و ما باید پادزهر این سم را داشته‌ باشیم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان