۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین درخشش رزمی‌کاران در رقابت‌های بین‌المللی/ تیم والیبال سپهرالکتریک در لیگ برتر باقی می‌ماند
کد خبر: ۲۵۷۲۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۸ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

برترین اخبار ورزشی استان قزوین؛

درخشش رزمی‌کاران در رقابت‌های بین‌المللی/ تیم والیبال سپهرالکتریک در لیگ برتر باقی می‌ماند

یونس مایانی، حسین مافی،محمدرضا محمدی و حسین قنبریان رزمی کاران شایسته و ارزنده استان موفق شدند ۳ مدال طلا و ۱ نقره رقابت های بین المللی رزمی توکی ما در شهر باکو آذربایجان را کسب کنند.

درخشش رزمی‌کاران در رقابت‌های بین‌المللی/ تیم والیبال سپهرالکتریک در لیگ برتر باقی می‌ماند
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ اخبار ورزشی استان را در ادامه بخوانید:

حضور 3 مربی ارزنده قزوینی در دوره آموزشی سطح یک فدراسیون جهانی
محسن شیشه گرها، عباس مایلی و زهرا نیاقی ها3 مربی شایسته و ارزنده تنیس روی میز استان و کشورمان در دوره آموزشی مربیگری سطح یک فدراسیون جهانی پینگ پنگ حاضر شدند.

دوره مربیگری تنیس روی میز سطح یک فدراسیون جهانی در تهران و زیر نظر لیلیروس مربی سوئدی از روز جمعه 23 تیرماه در آکادمی های ملی المپیک و تنیس روی میز آغاز شد و سه مربی فوق از استان قزوین در این دوره حضور یافتند.

قبل از این دوره، عباس مایلی در کلاس سطح 2 فدراسیون جهانی که تحت نظر همین مدرس اروپایی در تهران برگزار شد، حضور داشت.

در دوره سطح 2 فدراسیون جهانی 33 مربی از سراسر کشور حضور داشتند که از این تعداد 15 نفر موفق شدند طبق نظارت ارزیابان فدراسیون جهانی به دوره سطح یک راه یابند.

یکسان سازی امور آموزشی با فدراسیون جهانی، افزایش مربیان دارای گواهینامه مربیگری‌ سطح یک بین المللی در کشور، افزایش‌ مدرسان سطح یک داخلی و بین المللی و سرمایه گذاری و بهره گیری از تجارب قهرمانان ملی حال و سابق جهت مربیگری و تدریس در آینده از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

ماندگاری تیم والیبال سپهرالکتریک قزوین در لیگ برتر
منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین روز گذشته(سه شنبه) در نشست بررسی مشکلات این تیم که با حضور محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: عزم مدیران اجرایی استان برای حمایت از تیم سپهرالکتریک در لیگ برتر والیبال جدی است و امیدواریم این تیم با انگیزه ای بالا برای کسب جایگاه ای مناسب در لیگ برتر وارد میدان شود.

وی اضافه کرد: با کمبود اعتبار با عزم جدی به موضوع حمایت از این تیم ورود کرده و ظرفیت‌های حمایتی جدیدی از قبیل یک درصد اعتبارات تملک دارائی و تبلیغات دور زمین و لباس را در این خصوص شناسائی کرده ایم.

تیم والیبال سپهرالکتریک قزوین در فصل گذشته با قهرمانی در لیگ یک والیبال کشور، جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرده بود اما هفته گذشته، مدیرعامل شرکت سپهرالکتریک با ارسال نامه ای به استاندار قزوین انصراف خود را از حضور در لیگ برتر والیبال به دلیل عدم حمایت استان اعلام کرد.

۱۴ بازیکن دعوت شده به تیم ملی والیبال امید اعزامی به قهرمانی آسیا
خوان سیچلو اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال امید ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا را اعلام کرد که در این بین نام فردین قلعه قوند و سهند اله وردیان ملی پوشان شایسته والیبال استان نیز بچشم می‌خورد.

پیش از آخرین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران، خوان سیچلو اسامی چهارده بازیکن را برای اعزام به مسابقات قهرمانی مردان آسیا اعلام کرد.

بر این اساس فردین قلعه‌بند، اسماعیل مسافر، حمید حمودی، رحمان تقی‌زاده، مهرداد شیبانی‌مهر، سلیم چپرلی، سهند الله‌وردیان، امین اسماعیل‌نژاد، سعید جواهری توانا، علی‌اصغر مجرد، محمد دلیری، جابر اسماعیل‌پور، رسول آقچه‌لی و اسماعیل طالبی خامنه اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا هستند.

مسابقات قهرمانی مردان آسیا از دوم مرداد ماه به میزبانی شهر سورابایای اندونزی برگزار خواهد شد و بر اساس تصمیم فدراسیون والیبال، تیم زیر ۲۳ سال ایران با هدایت خوان سیچلو به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان اعزامی به تایلند

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی 15 بازیکن اعزامی به تایلند را اعلام کرد که در این بین نام فاطمه اعتدادی ملی پوش شایسته و ارزنده فوتسال بانوان به چشم می‌خورد.

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 15 بازیکن اعزامی به تایلند را به شرح زیر اعلام کرد: فرزانه توسلی، لیلا خدابنده، طاهره مهدی پور، سارا شیربیگی، فرشته خسروی، آرزو صدقیانی زاده، فاطمه اعتدادی، نسیم نوازنده، فاطمه پاپی، فرشته کریمی،سهیلا ملمولی، نسیمه غلامی، نسترن مقیمی، فهیمه زارعی و فاطمه ارژنگی.

بازیکنان فوق روز 28 تیر ماه وارد اردو شده و روز یکم مرداده ماه به منظور برگزاری سه بازی تدارکاتی (2 بازی با تیم ملی فوتسال بانوان تایلند و یک بازی با تیم ملی فوتسال بانوان میانمار) تهران را به مقصد بانکوک ترک می‌کنند.

درخشش رزمی کاران شایسته استان در رقابت‌های بین المللی توکی ما
یونس مایانی، حسین مافی،محمدرضا محمدی و حسین قنبریان رزمی کاران شایسته و ارزنده استان موفق شدند 3 مدال طلا و 1 نقره رقابت های بین المللی رزمی توکی ما در شهر باکو آذربایجان را کسب کنند.

در این رقابت‌ها که با حضور بیش از یکصد ورزشکار از 6 کشور ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه، ترکیه، قرقیزستان و گرجستان در باکو برگزار شد تیم کشورمان با 10 نشان طلا و 8 نشان نقره به عنوان قهرمانی این رقابت های بین‌المللی دست یافت. تیم های جمهوری آذربایجان و گرجستان هم در این رقابت ها به ترتیب دوم و سوم شدند.

یونس مایانی،حسین مافی،محمدرضا محمدی موفق به کسب مدال طلا شدند و حسین قنبریان به مدال نقره دست یافت.

«سید فرهاد حسینی» بنیانگذار رشته ورزشی رزمی – پهلوانی «توکی ما» سطح این مسابقات را با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی بسیار خوب اعلام کرد و گفت با وجود اینکه تیم ایران با 18 ورزشکار در مقایسه با برخی از کشورها با تعداد کم در این رقابت ها حضور یافت اما درخشش خوبی داشت.

این رشته ورزشی در سال 1387 توسط «سید فرهاد حسینی» ورزشکار کشورمان بنیانگذاری شده است و اکنون با گذشت کمتر از ده سال از فعالیت این رشته علاوه بر داخل کشور در کشورهای مختلف جهان هم مورد توجه جامعه ورزشی قرار گرفته است.

هم اکنون 12 کشور عضو سازمان جهانی«توکی ما» هستند و هر سال بر تعداد کشورهای عضو این سازمان ورزشی افزوده می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان