۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مصالحه ۷۶ درصدي پرونده‌هاي قضائي در قزوین
کد خبر: ۲۵۷۱۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۷ ساعت: ۱۵:۲۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد:

مصالحه ۷۶ درصدي پرونده‌هاي قضائي در قزوین

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قزوین از مصالحه و سازش ۷۶ درصد پرونده هاي ارجاعي قضائي در سه ماهه اول سال ۹۶ به مرکز مشاوره آرامش و دواير مشاوره و مددكاري مستقر در كلانتري هاي سطح استان خبر داد.

مصالحه ۷۶ درصدي پرونده‌هاي قضائي در قزوین
سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  گفت: مراكر مشاوره و مددكاري با هدف ايجاد رابطه نزديك و صميمي بين پليس و مردم ، شناسايي ريشه‌ها و زمينه‌هاي رفتارهاي بهنجار و بزهكاري‌ها، تلاش در جهت از بين بردن بسترهاي بروز معضلات اجتماعي و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي، آگاهسازي جامعه به منظور افزايش توانايي هاي مقابله اي و ايجاد فرهنگ مشاوره در بحران هاي زندگي راه اندازي شده است.

این مسئول افزود: کارشناسان مشاوره و مددكاري در راستای آموزش خانواده‌ها اقدام به برگزاری 46 جلسه مشاوره فعال در مدارس، مساجد و محلات برگزار و به 900 نفر در راستای مهارت های زندگی آموزش دادند.

وي با اشاره به مصالحه 78 درصدي پرونده‌ها تصريح کرد: در سه ماهه اول سال جاري جمعا دو هزار و 190 نفر به مرکز مشاوره آرامش و دواير مشاوره و مددکاري درکلانتري‌ها مراجعه و از خدمات مشاوره اي و مددکاري اين مراکز استفاده کردند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قزوین با بيان اينکه دواير مشاوره و مددكاري كلانتري‌هاي استان آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره اي براي شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند با مراجعه به مرکز مشاوره و واحدهاي مددکاري کلانتري ها در زمينه مسائل تربیتی -تحصيلي –ازدواج - خانوادگی- مددکاری و انتظامی، به طور رايگان و به صورت حضوري و تلفني خدمات دريافت کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان