۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین طی سه ماه سال جاری، به ۲۹۶ ایثارگر وام پرداخت شد
کد خبر: ۲۵۷۱۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۷ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد قزوین:

طی سه ماه سال جاری، به ۲۹۶ ایثارگر وام پرداخت شد

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: طی ۳ ماه سال جاری، به ۲۹۶ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین وام قرض‌الحسنه پرداخت شد.

طی سه ماه سال جاری، به ۲۹۶ ایثارگر وام پرداخت شد
بهمن رفیعی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  گفت: طی 3 ماه سال جاری، بیش از 33 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به 296 نفر از اعضای صندوق شاهد پرداخت شد.

وی افزود: از آمار یاد شده، بیش از 16 میلیارد و 800 میلیون ریال به یکصد و 65 نفر از خانواده شاهد و بیش از 16 میلیارد و یکصد و 85 میلیون ریال به یکصد و 31 نفر از خانواده جانبازان، وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد قزوین گفت: وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

وی افزود: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند، به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

رفیعی عنوان کرد: اعضای صندوق واجد شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه شناسایی می‌شوند تا ضمن تماس با آنها، برای دریافت این وام به بنیاد مراجعه کنند.

این مسئول ابراز کرد: مدت بازپرداخت وام سه ساله است و جامعه ایثارگران با پرداخت دو سوم مانده بدهی می‌توانند دوباره از صندوق وام دریافت کنند.

وی گفت: بهبود وضعیت معیشتی، رفع مشکلات مالی و خوداتکایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف پرداخت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان