۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قیمت گوشت مرغ در قزوین کاهش می‌یابد
کد خبر: ۲۵۷۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۷ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار:

قیمت گوشت مرغ در قزوین کاهش می‌یابد

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان و با هدف کنترل روند افزایشی قیمت مرغ در بازار، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۵۷۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

قیمت گوشت مرغ در قزوین کاهش می‌یابد
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون استاندار قزوین شب گذشته(دوشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در استانداری اظهار کرد: عرضه مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف تا زمان کاهش محسوس قیمت مرغ گرم ادامه خواهد یافت.
 
وی از کاهش قیمت گوشت مرغ در قزوین طی روزهای آینده خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان و با هدف کنترل روند افزایشی قیمت مرغ در بازار، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5700 تومان در بازار عرضه می‌شود.

این مسئول افزود: مرغ منجمد قزوین به لحاظ مدت زمان ذخیره سازی و کیفیت بسته بندی، تفاوت زیادی با مرغ گرم ندارد و مورد استقبال خانواده‌های قزوینی است و عرضه آن در فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف تا زمان کاهش محسوس قیمت مرغ گرم ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: مراکز عرضه گوشت، فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف به هراندازه که نیاز داشته باشند مرغ منجمد ذخیره سازی شده و با مراجعه به اداره پشتیبانی امور دام استان می‌توانند نسبت به تهیه و عرضه مرغ منجمد اقدام کنند.

حبیبی در ادامه این نشست از خرید بیش از 190 هزار تن گندم از زمان آغاز خرید تضمینی گندم تاکنون در استان خبر داد و  ابراز کرد: این مقدار گندم در 32 مرکز و در آرامش کامل و بدون هرگونه وقفه در خرید و معطلی برای کشاورازان انجام شده است.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: طبق دستور العمل، 50 درصد بهای گندم خریداری شده بصورت نقد پرداخت می‌‍شود که عملیات پرداخت نقدی از دهم تیرماه آغاز شده است.

وی درباره خرید تضمینی محصول جو نیز گفت: تاکنون بیش از 11 هزار تن جو از کشاورزان و از طریق بورس خریداری شده که تمام مبالغ مشخص شده برای خرید تضمینی بطور کامل به کشاورزان پرداخت شده است.

حبیبی تأکید کرد: خوشبختانه امسال آرامش در خرید این محصولات برقرار بود و دیگر مثل سال‌های گذشته شاهد صف های طولانی و گرفتاری کشاورزان نبودیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان