۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تیم اتومبیلرانی قزوین در رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور درخشید
کد خبر: ۲۵۶۸۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ساعت: ۸:۷ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

تیم اتومبیلرانی قزوین در رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور درخشید

با مشارکت شرکت میعادخودرو قزوین، تیم منتخب اتومبیلرانی استان قزوین در رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور درخشید.

تیم اتومبیلرانی قزوین در رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور درخشید
به گزارشش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ اخبار کوتاه ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

تیم منتخب اتومبیلرانی استان که با مشارکت شرکت میعاد خودرو قزوین در اولین دوره رقابت‌های آفرود کشور در دیواندره حضور یافته بود موفق شد در کلاس یک این رقابت‌ها توسط فرشاد ابراهیمی به مدال ارزشمند طلا دست یابد.

اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی‌ آفرود قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان دیوان دره استان کردستان در پیست اتومبیلرانی شهرستان دیوان دره برگزار شد.

در این دور از رقابت‌ها‌ که با حضور ۱۵ تیم از استان‌های کشور در چهار کلاس آقایان و کلاس بانوان در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، که در پایان این مرحله فرشاد ابراهیمی موفق شد به مدال طلا دست یابد.

استقبال از 2 کاراته کای مدال آور قزوینی

مراسم استقبال از لیلا برجعلی و امیرحسین بیگدلی دارندگان مدال‌‌های نقره و برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جامعه ورزش در مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مراسم محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان،مهدی عبدالرزاقی منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین، دکتر محمد صادق بابایی رئیس هیات کاراته استان و جمعی از ورزشکاران و علاقه مندان حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم کاراته استان قزوین را از هیات‌های موفق و پیشرو در ورزش قهرمانی استان نام برد که موفقیت‌های ارزشمندی را برای ورزش ایران اسلامی رقم زده است.

مشهدی آقایی کاراته استان قزوین را از امیدهای کسب مدال در المپیک 2020 عنوان و ابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها تداوم یابد.

عبدالرزاقی منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین نیز ورزش را از ابرازهای مهم نشاط اجتماعی و جلوگیری از هنجار در جامعه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولین ارشد استانی و شهری،توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان قزوین گسترش بیشتری یابد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان