۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کشف ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شرکت‌ صنعتی
کد خبر: ۲۵۶۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ساعت: ۷:۳۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین خبرداد:

کشف ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شرکت‌ صنعتی

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده خارج از شبکه توزیع در یک شرکت صنعتی به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شرکت‌ صنعتی
سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ از کشف ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده خارج از شبکه توزیع در یک شرکت صنعتی به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی، در پی کسب خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق نفت سفید در یکی از شرکت‌های صنعتی ، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود:‌ ماموران در اقدامی اطلاعاتی محل دپو سوخت را شناسایی و با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده شرکت نفت ، شرکت صنعتی را مورد بازرسی قرار دادند.

سردار محمودی اضافه کرد :در بازرسی از شرکت مورد نظر ۲۰۰ هزار لیترسوخت نفت سفید فاقد مجوز قانونی نگهداری کشف و به انبار شرکت ملی فرآورده های نفتی استان انتقال داده شد.

وی با اشاره به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی سوخت کشف شده بیان داشت: در این خصوص مدیر عامل شرکت با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان