۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کیانی‌فر; در قرعه‌کشی لیگ فوتسال خوش‌شانس نیودیم/مجبوریم در سالن غیراستاندارد به میدان برویم
کد خبر: ۲۵۶۸۴۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کیانی‌فر; در قرعه‌کشی لیگ فوتسال خوش‌شانس نیودیم/مجبوریم در سالن غیراستاندارد به میدان برویم

سرمربی مقاومت البرز گفت: در ایران فقط چند سالن استاندارد داریم و سایر سالن‌ها از استاندارد کافی برخوردار نیست، در حال حاضر مجبوریم در سالن‌های غیراستاندارد بازی کنیم.

کیانی‌فر; در قرعه‌کشی لیگ فوتسال خوش‌شانس نیودیم/مجبوریم در سالن غیراستاندارد به میدان برویم

مسعود کیانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد بازی این هفته تیم‌های تأسیسات دریایی و مقاومت البرز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتسال گفت: ما این هفته هم همانند هفته‌های قبل بازی سختی داریم و همانطور که می‌دانید متأسفانه در طول چهار هفته برگزاری لیگ برتر ما با قرعه‌ بدی روبه‌رو بودیم و تاکنون سه بازی بیرون از خانه و یک بازی در خانه با تیم‌هایی که همگی مدعی قهرمانی هستند بازی داشتیم.

وی در ادامه گفت:‌ تیم ما در حال حاضر از شرایط روحی و بدنی خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه ما بازی سختی مقابل تیم تأسیسات دریایی داریم تمام نقاط ضعف وقوت این تیم را بررسی کردیم و امیدوارم با یک بازی خوبی و حساب شده و تماشاگرپسند 3 امتیاز این دیدار را بگیریم.

سرمربی مقاوت البرز گفت: تیم تأسیسات دریایی تیم خوب و فنی و مدعی قهرمانی همراه با وحید شمسایی سرمربی بازیکن این تیم که خود شمسایی به تنهایی یک تیم است بازی داریم.

کیانی‌فر همچنین در مورد سالن برگزاری مسابقات گفت: ما در ایران فقط چند سالن استاندارد داریم و متأسفانه سایر سالن‌های ما از استاندارد کافی برخوردار نیست و به هر صورت با توجه به برنامه‌ریزی که شده ما مجبوریم و باید در این سالن‌های غیراستاندارد بازی کنیم.

وی  همچنین در مورد وضعیت لیگ برتر گفت: خدا را شکر می‌کنم که تیم‌ها همگی قالب تیمی خود را پیدا کردند و بازی‌های لیگ به طور منظم به جز هفته اول در حال برگزاری است و لیگی جذاب و پویا داریم و امیدوارم تا پایان این پویایی و جذابیت باقی بماند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان