۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کفاشیان; برای آنکه به دنیا دل نبندیم با حکم سرپرستی جلو می‌رویم/ کسی را بهتر از خودم پیدا نکردم!
کد خبر: ۲۵۶۷۴۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کفاشیان; برای آنکه به دنیا دل نبندیم با حکم سرپرستی جلو می‌رویم/ کسی را بهتر از خودم پیدا نکردم!

سرپرست کمیته فوتسال گفت: همیشه نگران آن هستیم که در وسط مسابقات لیگ برتر فوتسال تیمی انصراف ندهد.

کفاشیان; برای آنکه به دنیا دل نبندیم با حکم سرپرستی جلو می‌رویم/ کسی را بهتر از خودم پیدا نکردم!

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، علی کفاشیان در جلسه امروز هم‌اندیشی با خبرنگاران، اظهار داشت: هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال از ترکیب 5 نفره باشگاه‌ها و هیآت‌ها تشکیل شده و تصمیمات با نظر این هیأت رئیسه گرفته می‌شود.

وی ادامه داد:‌ همیشه شروع لیگ ما با مشکل مواجه بوده اما اگر قبول کنیم باشگاه‌ها بازوهای ما هستند هیچ گاه علاقه نداریم اگر دو باشگاه همسو با ما نبودند بخواهیم بازوهایمان را قطع کنیم بلکه می‌خواهیم آن دو تیم هم درست شده و در فعالیت‌های ما شرکت کنند. در واقع نقطه قوت ما این است که خانواده قدرتمندی در فوتسال داشته باشیم. به همین منظور هیأت رئیسه قبول کرد ابتدای بازی‌ها را سخت نگیریم و این فضا را مخصوصا ایجاد کردیم تا کار آغاز شود. هر چند که همیشه نگران آن هستیم که در وسط مسابقات تیمی انصراف ندهد. معتقدم باید در این خصوص چاره‌اندیشی کرد و برای همین به دنبال استقلال مالی هستیم تا به باشگاه‌ها کمک کنیم ضمن اینکه ما بیشتر به کیفی شدن کار می‌اندیشیم.

کفاشیان درباره اینکه پاداش ملی‌پوشان بعد از سومی جام جهانی به کجا انجامید، گفت: پرداخت پاداش بازیکنان در دو مرحله در هیأت رئیسه مصوب شد که مرحله اول آن پرداخت شده و مرحله دوم آن در حال انجام است.

کفاشیان در مورد اینکه چرا ایران باید از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا در رقابت‌ها شرکت کند، گفت: در کمیته مسابقات مطرح شد که ۳ کشور اول در این رقابت‌ها حاضر نشوند اما بعد از بحث و بررسی کشورها اعلام کردند ما بازی می‌کنیم تا رقابت‌ها باشد ضمن اینکه با این تصمیم کمیته مسابقات، سطح کیفی رقابت‌ها از همان ابتدا بالا می‌رود.

وی در مورد اینکه چرا این موضوع را به کادر فنی تیم ملی اطلاع ندادید گفت: همان پارسال به دوستان اعلام کردیم اما شاید راه ناظم‌الشریعه دور بوده و پیام دیر به او رسیده است!

کفاشیان درباره اینکه چرا به خاطر این مسابقات لیگ متوقف می‌شود، گفت: به خاطر سطح پایین رقابت‌ها در دور نخست و اینکه حساسیتی وجود نداشت، قصد تعطیلی لیگ را نداشتیم چون اگر از هر تیم یکی دو بازیکن هم به تیم ملی دعوت می‌شد کافی بود اما بعداً گفتند لیگ هم تعطیل شود که مورد موافقت قرار گرفت.

نایب رئیس AFC در مورد اینکه گفته می‌شود او توانایی ایستادن مقابل تصمیمات کلان کنفدراسیون فوتبال آسیا را ندارد، یادآور شد: اینطور نیست که من به عنوان یک فرد رده بالا بتوانم تصمیمات را وتو کنم ضمن اینکه آنجا رأی‌گیری وجود دارد و وقتی ۸ عضو دیگر کمیته مسابقات فوتسال دوست دارند ایران درر رقابت‌ها باشد و وقتی ۸ رأی در این زمینه هست من به تنهایی چه می‌توانم بکنم؟ اتفاقاً آنجا قدرت مساوی تقسیم شده و اینطور نیست که چون نایب رئیس هستم حرف من حکم باشد.

وی درباره پرونده مناقشه ایران و عربستان به کجا انجامید، گفت: از این موضوع خبری ندارم.

کفاشیان در ادامه در مورد اینکه چرا حکم ریاست برای سرپرستان کمیته فوتسال صادر نمی‌شود، گفت: ما دنیا را از منظر موقت بودن می‌بینیم و زندگی یک امر زودگذر است که زود تمام می‌شود. بنابراین برای اینکه با حکم ریاست به دنیا دل نبندیم، با سرپرستی جلو می‌رویم. یک روز باید رخت بر بسته و از دنیا برویم. هرچند که منتظرم یک نفر بهتر از خودم را برای ریاست پیدا کنم که هنوز کسی را پیدا نکرده‌ام!

انتهای پیام/

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان