۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اختصاص ۳۰ هزارمیلیارد تومان اعتبار برای رونق تولید
کد خبر: ۲۵۶۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۴ ساعت: ۱۶:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رییس سازمان صنعت، معدن قزوین اعلام کرد:

اختصاص ۳۰ هزارمیلیارد تومان اعتبار برای رونق تولید

رییس سازمان صنعت، معدن استان قزوین بیان کرد: ۱۷هزار میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته برای حوزه رونق تولید کشور اختصاص یافته بود که در سال جاری به ۳۰ هزارمیلیارد تومان افزایش یافت.

اختصاص ۳۰ هزارمیلیارد تومان اعتبار برای رونق تولید
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ؛ علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت، معدن استان قزوین ظهر امروز(شنبه) در همایش روز صعنت در سازمان صنعت و معدن اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان قزوین 5 واحد صنعتی، تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و شهرصنعتی البرز به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید.

وی افزود: 10 هزار میلیاردتومان براساس اعلام ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور جهت طرح‌های بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی، نوسازی و بهسازی تخصیص خواهد یافت.

این مسئول ادامه داد: طی سال گذشته قزوین از بین 31 استان کشور رتبه ششم را در بحث رونق تولید و رتبه چهارم را در صنعت و در حوزه معدن رتبه دوم را کسب کرد.

وی یادآورشد: واحدهایی که قصد بازسازی و نوسازی دارند از امروز می‌توانند در سایت رونق تولید ثبت نام کرده و از تسهیلات ارائه شده بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: 17هزار میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته برای حوزه رونق تولید کشور اختصاص یافته بود که در سال جاری به 30 هزارمیلیارد تومان افزایش یافت.

وی عنوان کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بخش معدن کشور، نباید خام فروشی کنیم و باید فراورده‌های معدنی را اِحیا کنیم و این استان در حوزه معدن ظرفیت‌های مطلوبی دارد که می‌توان از ظرفیت این معادن استفاده کرد.

پرزحمت گفت: در بخش بازرگانی 10هزار و795 پروانه کسب در استان قزوین صادر شده است و با همت صادرکنندگان 675میلیون دلار صادرات داشتیم که بیش از میزان پیش بینی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از هزار کارت بازرگانی برای بازرگانان استان قزوین صادرشد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان