۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۸۵ بانوی کبدی‌کار در استان قزوین باهم رقابت می‌کنند
کد خبر: ۲۵۶۴۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۴ ساعت: ۱۲:۲۸ ↗ لینک کوتاه

با شروع مسابقات کبدی قهرمانی کشور؛

۸۵ بانوی کبدی‌کار در استان قزوین باهم رقابت می‌کنند

با حضور استاندار قزوین مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی منطقه یک بانوان کشور در آبگرم برگزار شد.

۸۵ بانوی کبدی‌کار در استان قزوین باهم رقابت می‌کنند
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی منطقه یک بانوان کشور که روز گذشته(جمعه) با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین محلی در سالن ورزشی شهدای شهر ابگرم برگزار شد.

در این مراسم؛ محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان؛ توجه به شهرستان‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی کشور در شهرهای مختلف استان را از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد.

وی افزود: توسعه گردشگری و تقویت رشته‌های ورزشی در شهرهای استان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور محقق خواهد شد و این اداره کل با همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌های مناطق استان درنظر دارد؛ میزبانی رویدادهای مهم ورزشی کشور را در استان قزوین و در شهرهای مختلف استان برگزار نماید تا از طریق ورزش،صنعت توریسم نیز تقویت شود.

در ادامه این مراسم فریدون همتی استاندار قزوبن افزود: برگزاری این رقابت‌ها در شهر آبگرم برای اولین بار با امکانات محدود نشان دهنده استعداد بالای این شهر در حوزه ورزش است.

وی با اشاره به استعدادهای گردشگری آبگرم، گفت: در آینده ای نزدیک و با تکمیل زیرساخت‌های لازم، این شهر به عنوان یکی از نقاط پرتردد و به یکی از مقاصد مهم گردشگری منطقه تبدیل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با سرمایه گذاری داخلی و خارجی شاهد شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های استان خود در همه زمینه از جمله ورزش باشیم.

گفتنی است؛ 85 بانوی کبدی کار در قالب پنج تیم از استان‌های ادربیل، آذربایجان شرقی،زنجان و قزوین بمدت یک هفته در این مسابقات حاضر هستند.

این رقابت‌ها به صورت دوره ای برگزار می‌شود و در نهایت 2 تیم به مرحله نهایی مسابقات کبدی دختران نوجوان و جوان کشور اعزام خواهند شد، شهرستان آوج، میزبان این رقابت‌ها به مرکزیت آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان