۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آزادسازی موصل پاسخی قاطع به توطئه‌های شوم استکبار
کد خبر: ۲۵۶۴۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۴ ساعت: ۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

آزادسازی موصل پاسخی قاطع به توطئه‌های شوم استکبار

در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است: با پیروزی مردم موصل توطئه دشمنان از جمله طرح خاورمیانه جدید و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی توسط دولت امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به شکست منجر شد.

آزادسازی موصل پاسخی قاطع به توطئه‌های شوم استکبار
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

حجت الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا با گرامیداشت 26 تیر سالروز گرامیداشت نهاد شورای نگهبان گفت: این شورا از جمله نهادهای نظارتی جمهوری اسلامی ایران است که وظایفی از جمله تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی با شرع و قانون اساسی دارد.

در آوج خطیب جمعه این شهر با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی از آنان خواست به همنوعان خود کمک کنند.

امام جمعه اقبالیه حجت الاسلام فاطمیان گفت: آزادسازی موصل پاسخی قاطع به توطئه‌های شوم استکبار به ویژه امریکا بود.

خطیب جمعه تاکستان با بیان ویژگی‌های علمی و شخصیتی امام جعفر صادق گفت: دوران 34 ساله امامت آن امام همام عصر شکوفایی معارف اهل بیت علیهم السلام بود.

حجت الاسلام خداوردی امام جمعه نرجه با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان از اهتمام به این نهاد برای پاسداری از جمهوریت و اسلامیت نظام قدردانی کرد.

در آبیک خطیب جمعه این شهر به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و آن را گوهری با ارزش برای بانوان دانست.

خطیب جمعه لوند با اشاره به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده اند از مردم خواست به موضوع عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.

حجت الاسلام زارعی امام جمعه اسفرورین با اشاره به اهمیت خانواده و نقش آن در تکامل جامعه از والدین خواست با آشنا کردن فرزندان با اخلاق اسلامی از لغزش‌های احتمالی جلوگیری کنند.

خطیب جمعه دانسفهان با تبریک پیروزی شهر موصل از پنگال گروه تکفیری داعش گفت: با این پیروزی هیمنه دشمن شکسته شد.

امام جمعه موقت شال درگذشت عالم جلیل القدر حجت الاسلام حاج سید جواد موسوی شالی پدر شهید و فرزند آیت الله موسوی شالی را به همه نمازگزاران تسلیت گفت.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت در خصوص شورای نگهبان گفت: این شورا به حکم امام خمینی(ره) در اسفند 58 تشکیل شد و با انتخاب فقه‌های خود به طور رسمی فعالیت خود را از تیر 59 آغاز کرد.

امام جمعه محمودآباد نمونه حجت الاسلام رشوندی با اشاره به آیه 23 و 24 سوره اسرا از مردم خواست به والدین خود احترام بگذارند.

حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه سگزآباد با اشاره به پیروزی موصل گفت: با این پیروزی توطئه دشمنان از جمله طرح خاورمیانه جدید و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی توسط دولت امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به شکست منجر شد. 

در ارداق حجت الاسلام سعیدی با اشاره به 29 تیر سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) این روز را به مردم این شهر تسلیت گفت.

خطیب جمعه خاکعلی ضمن تاکید به آرامش درونی انسان گفت: دوری انسان از اعمال ناپسند و حفظ نسل از پلیدی ها موجب قرب الهی می‌شود.

در آبگرم خطیب جمعه این شهر با اشاره به سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان گفت: این شورا بازوی انقلاب اسلامی و سدی مطمئن بر سر راه بدخواهان نظام است.

حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه با اشاره به بی تدبیری دولت مردان عربستان در حفظ جان زائران خانه خدا در سال 94 گفت: امیدواریم با مذاکراتی که بین مسئولان حج و زیارت با دولتمردان عربستان صورت گرفته دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

و حجت الاسلام جعفری امام جمعه ضیاآباد هم از شورای نگهبان به عنوان نهادی مهم و تاثیرگذار در سرنوشت کشور و نظام اسلامی یاد کرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان