۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین راه اندازی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در قزوین
کد خبر: ۲۵۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

راه اندازی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در قزوین

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یکی از ضعف های موجود در دستگاههای اجرایی را فقدان روابط عمومی تخصصی برشمرد.

راه اندازی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در قزوین

محمدحسین شفیعی ها مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین گفت: بیش از چهار سال متوالی پیگیر راه اندازی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در استان قزوین بودیم و خوشبختانه امروز این مهم محقق و خلاء موجود مرتفع شده است.

شفیعی ها اظهار داشت: راه اندازی این مرکز در شرایط نامناسب اقتصادی بیانگر عزم جدی مسئولان و نیز علاقمندی موجود در استان برای ایجاد مراکز علمی هنری است و بسیار خوشحالیم که این اتفاق مبارک در استان رخ داد تا جوانان علاقمند به رشته های هنری بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

وی در ادامه افزود: راه اندازی رشته هایی نظیر روابط عمومی در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یک ضرورت است و یکی از ضعف های موجود در دستگاه های اجرایی فقدان روابط عمومی تخصصی است که برای تامین نیاز این بخش در اولین گام رشته روابط عمومی را راه اندازی کردیم تا بتوانیم در اصلاح ضعف های موجود سهمی داشته باشیم.

وی با اشاره به ترسیم چشم انداز فعالیت این موسسه، گفت: در نظر داریم برخی رشته‌های دیگر از جمله خبرنگاری و مقاطع بالا‌تری چون کار‌شناسی ارشد ایجاد کنیم که امیدواریم بزودی به این برنامه و اهداف دست یابیم.

وی با اشاره به کارگیری اساتید خبره و برجسته در این موسسه تاکید کرد: این اساتید می‌توانند با تاثیر گذاری بر روی دانشجو، زمینه رشد علمی فارغ‌التحصیلان را فراهم کنند.

سلیمانی مدیر اجرایی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر بیان داشت: از چهارم اسفند ماه سال جاری، دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شروع به کار کرده است و در رشته های گرافیک، روابط عمومی و امور فرهنگی به ترتیب 14، 18 و 18 نفر دانشجو در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: تعداد دانشجویان این دانشگاه 50 نفر هستند که در آینده نزدیک افزایش می یابد.

انتهای پیام/3003/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان