۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین همایش پیاده‌روی بانوان در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۵۶۲۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۲ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

همایش پیاده‌روی بانوان در قزوین برگزار شد

همایش پیاده‌روی بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در قزوین برگزار شد.

همایش پیاده‌روی بانوان در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ همایش پیاده‌روی بانوان شهر قزوین امروز(پنجشنبه) از ساعت ۷:۳۰ از پارک الغدیر خیابان دانشگاه به سمت پارک بانوان برگزار شد.

محمد رضایی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در پایان همایش پیاده‌روی بانوان در پارک بانوان قزوین اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، بحث تکریم و نمایش عظمت یک زن مسلمان، انعکاس و تبلیغ تلاش بانوان محجبه در میادین ورزشی و مبارزه با عفت زدایی دستگاه‌های تبلیغی بین‌المللی دشمن، چشم انداز و راهبرد برنامه‌های متعدد بانوان در کشور پهناور ایران اسلامی است.

وی افزود: مقام رهبری با بصیرت خاصی این وضعیت را برای بانوان ایرانی ترسیم کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در برگزاری همایش پیاده روی امروز، بنیاد عفاف و حجاب استان، مجمع بسیج خواهران، بسیج ورزشکاران، سپاه صاحب‌الامر(عج) و مجموعه‌ای از همکاران در کمیسیون فرهنگی و ورزشی و نهادهای مختلف مشارکت و همکاری داشتند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال، همایش پیاده‌روی ویژه بانوان فهیم و ورزشکار و ورزش دوست قزوین برای اولین بار در سطح کشور با یک استعداد ۵۰ هزار نفری با جوایز ویژه و ارزنده پیش‌بینی خواهیم کرد.

در ادامه این همایش داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار کرد: ورزش به عنوان اهرمی برای ارزآوری کشور و صنعتی حساس در عرصه‌های بین‌المللی و مطرح جهان، بسیار دارای اهمیت است.

وی افزود: امسال تصمیمات بزرگی در مجلس گرفته شده و قرار است ۲۷ صدم درصد مالیات بر ازش افزوده به توسعه ورزشی اختصاص یابد بدین ترتیب شاهد افزایش بودجه فرهنگی و ورزشی کشور خواهیم بود همچنین برنامه‌های مناسبی برای تامین فضای ورزشی و افزایش سرانه ورزش بانوان برنامه‌ریزی شده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: به مدیریت شهری تاکید شده است تا به بحث احداث پارک‌ها و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی برای بانوان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بستر مناسبی برای ارتقای سطح سلامت بانوان و تحرک و پویایی آنها فراهم شود.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان