۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ایجاد فضای خفقان در دانشگاه به صلاح نیست
کد خبر: ۲۵۶۱۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۲ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

استاد دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره):

ایجاد فضای خفقان در دانشگاه به صلاح نیست

استاد دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در کانال تلگرامی خود نوشت: افراط و تندروی هر چند، چند صباحی کارها را پیش ببرد اما امروز بی شک فردایی دارد و چرخه معیوب تهدید صاحبان قدرت، آنهایی که قدرتی ندارند، جامعه را در مسیر قهقرا قرار می دهد.

ایجاد فضای خفقان در دانشگاه به صلاح نیست
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ چندی پیش جمعی از دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه از روندهای مستمر غیر علمی و بی‌عدالتی و اتخاذ تصمیمات گانگستری و عدم رعایت قوانین وزارت علوم و برخوردهای تبعیض آمیز ابراز نارضایتی کردند.

مدیرگروه علوم سیاسی در کانال تلگرامی خود با تهدید دانشجویان امضا کننده این نامه، هشدار داده که آن‌ها را تحت نظارت دقیق آموزشی قرار خواهد داد.

مدیر گروه علوم سیاسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در تازه ترین مطلب خود مجدد با تهدید یک دانشجو هشدار داده هر درسی که این فرد در ترم آینده با وی اخذ نماید آن را حذف خواهد کرد!

دکتر جهان‌بین مسئول سابق معاونت فرهنگی دانشگاه امام خمینی(ره) در واکنش به حواشی گروه علوم سیاسی خطاب به رییس دانشگاه در کانال تلگرامی خود نوشت:

بنده به ماوقع در گروه علوم سیاسی در این ایام کاری ندارم و شخصا احترام زیادی برای اعضای محترم آن گروه قائلم اما سخن مدیر محترم گروه مبنی بر تهدید دانشجویانی که ظاهرا نامه‌ای در انتقادات به برخی عملکردها داشته اند را شایسته نمی‌دانم.

این سخن در آستانه شروع دولت جدید، معنادار است.

افراط و تندروی هر چند، چند صباحی کارها را پیش ببرد اما امروز بی شک فردایی دارد و چرخه معیوب تهدید صاحبان قدرت، آنهایی که قدرتی ندارند، جامعه را در مسیر قهقرا قرار می‌دهد.

اجازه ندهید دانشجویی احیانا مورد ظلم قرار گرفته و یا فضای خفقان در گروهی که باید مظهر آزاداندیشی باشد شکل گیرد.

دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین این روزها تحولات و چالش‌های جدید را تجربه می‌کند به گونه‌ای که برخی از اساتید و دانشجویان منتقد با فضای خفقان و بسته‌ای مواجه هستند؛ اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا فضای سیاسی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین در تراز انقلاب اسلامی است؟

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان