۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین جذب ۱۸۸ حامی ایتام و محسنین در آبیک
کد خبر: ۲۵۶۱۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۲ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد آبیک خبرداد:

جذب ۱۸۸ حامی ایتام و محسنین در آبیک

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک از جذب ۱۸۸ حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبرداد.

جذب ۱۸۸ حامی ایتام و محسنین در آبیک
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ قربان‌علی ملاحسنی، رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک آبیک اظهار کرد: ۵۷ یتیم در شهرستان آبیک تحت پوشش کمیته امداد این سازمان قرار دارند که در ماه مبارک رمضان سال جاری ۴۶ نفر از این یتیمان تحت حمایت حامیان قرار گرفتند.

وی افزود: تعهد مالی این ۴۶ حامی یک میلیون و ۴۰۰هزارتومان در ماه است که طی یک ماه تعهد سه ماه خود را به مبلغ ۲۰ میلیون تومان پرداخت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک با اشاره به اجرای طرح محسنین در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ۱۶۴ فرزند یک تا ۱۸ سال که بدسرپرست و یا تحت سرپرستی مادر قرار دارند در شهرستان آبیک وجود دارد که در ماه مبارک رمضان ۱۴۲ حامی در این طرح جذب شدند.

ملاحسنی در ادامه اضافه کرد: تعهد مالی ۱۴۲ حامی طرح محسنین ماهانه ۵ میلیون تومان بود که بیش از ۱۲ میلیون تومان در یک ماه پرداخت کردند.

این مسئول با اشاره به توزیع سبد کالا در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: به همت خیران ۳۹۰ بسته غذایی به ارزش هر واحد ۸۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد و همچنین بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ اطعام و افطار در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد: انتظار کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک در ماه مبارک رمضان بازدید و مساعدت به یک هزار خانواده انجام شود اما این امر محقق نشد و ۵۹۳ مورد بازدید از مددجویان صورت گرفت.

ملاحسنی بیان کرد: بیش از ۶۰ میلیون تومان در ۵۹۳ بازدید از مددجویان جمع آوری شد که در همان بازدید به مددجویان پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این جشن از سوی خیران ۷ میلیون تومان به صورت نقدی و ۱۰ میلیون تومان به صورت کالای جهیزیه جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک ضمن گلایه از مسئولان شهرستان ابراز کرد: ۷۰ نفر از مسئولان در جشن گلریزان دعوت شده بودند که فقط ۴ نفر در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری و شورای شهر آبیک در ماه مبارک رمضان قول مساعدت مالی و کالایی به کمیته امداد داده بودند که امر تحقق پیدا نکرد.

این مسئول اعلام کرد: در مراسم جشن گلریزان یکی از خیران هزینه اعزام رایگان ۵۰۰ مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان آبیک به مشهد مقدس را تقبل کردند.

ملاحسنی در پایان با اشاره به همکاری اداره بهزیستی، مؤسس محاب و حمایت از بیماران کلیوی با کمیته امداد امام خمینی شهرستان یادآور شد: در روز عید فطر ۲۷ میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری شد که با توجه به جمعیت شهر آبیک رقم قابل توجهی نیست.
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان