۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آتش سوزي ضایعات در مجاورت کارگاه صنعتی+تصاویر
کد خبر: ۲۵۶۰۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۱ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

آتش سوزي ضایعات در مجاورت کارگاه صنعتی+تصاویر

افسر کشيک وقت سازمان آتش نشاني قزوين گفت: آتش سوزي ضایعات در مجاورت نمایندگی فروش و تعمیرات خودرو در جاده شرکت نفت قزوین با تلاش آتش نشانان ۲ ایستگاه مهار و خاموش شد.

آتش سوزي ضایعات در مجاورت کارگاه صنعتی+تصاویر
مرتض جمالي، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 14 و 58 دقيقه روز یکشنبه 18 تیرماه سال 1396، از وقوع آتش سوزي ضایعات در مجاورت دیوار سوله نمایندگی فروش و تعمیرات خودرو واقع در جاده شرکت نفت خبر داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهي اين سازمان بي درنگ نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي شماره سه مولوي و یک باغ دبیر را به محل حادثه رهسپار کرد.

افسر کشيک وقت سازمان آتش نشاني قزوين بیان کرد: نيروهاي عملياتي پس از رسيدن به محل مشاهده کردند آتش سوزي در قسمتي از محوطه باز داخل مجموعه و در مجاورت دیوار سوله تعمیرگاهی به وقوع پیوسته و شعله‌های آتش و دود به سرعت در حال گسترش و سرايت به اطراف است.

جمالی اذعان کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با استفاده از تجهيزات ويژه آتش نشاني و در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء حريق اقدام کرده و از بروز خسارات بيشتر و سرايت حريق به ساير قسمت‌های جلوگيري به عمل آوردند.

وي در پايان با اشاره به عملکرد موثر کارکنان این مجموعه تعمیرگاهی در کنترل حریق قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی افزود: خوشبختانه در اين آتش سوزي به هيچکس صدمه اي نرسيد و آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش و ايمن سازي محل با تحويل صحنه حادثه به مالک به ماموريت خود پايان دادند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان