۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین کشف ۴۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین
کد خبر: ۲۵۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشف ۴۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: مأموران انتظامی استان قزوین با دستگیری ۲۰ توزیع‌‌کننده مواد محترقه ۴۴ هزار عدد از این مواد را کشف و ضبط کردند.

کشف ۴۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین

به گزارش صبح قزوین محمدقربان عسگری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا روز گذشته پس از اطلاع از نگهداری و توزیع مواد محترقه در چند مغازه و منزل مسکونی در این شهرستان با هماهنگی قضایی از چهار واحد صنفی و دو منزل مسکونی بازرسی کرده و با دستگیری شش نفر موفق به کشف 10 هزار و 815 عدد انواع محترقه آتش‌زا شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان البرز نیز در بازرسی از دو واحد صنفی هزار و 260 عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: این مأموران همچنین، با دستگیری دو توزیع‌کننده 553 عدد ترقه و مواد آتش‌زا کشف و ضبط کردند.

عسگری اضافه کرد: در شهرستان تاکستان نیز با دستگیری پنج نفر فروشنده مواد محترقه تعداد 14 هزار و 540 عدد مواد آتش‌زا کشف و ضبط شد.

این مسئول عنوان کرد: با تلاش مأموران پاسگاه کورانه قزوین نیز ضمن دستگیری چهار نفر، تعداد 16 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/1005

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان