۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در قزوین تهدید شدند
کد خبر: ۲۵۵۹۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۱ ساعت: ۷:۸ ↗ لینک کوتاه

پس از بایکوت اساتید منتقد؛

دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در قزوین تهدید شدند

پس از بایکوت اساتید منتقد در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) این با نوبت به تهدید دانشجویان منتقد رسیده است.

دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در قزوین تهدید شدند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین این روزها تحولات و چالش‌های جدید را تجربه می‌کند به گونه‌ای که برخی از اساتید و دانشجویان منتقد با فضای خفقان و بسته‌ای مواجه هستند.

نزاع و درگیری اخیر میان اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین موجب جراحت یکی از اساتید شد که مسوولین این دانشگاه در اقدامی غیرمنتظره مانع فعالیت یکی از استادان شدند و این امر موجب اعتراض جمعی از دانشجویان و کارکنان شد.

در این راستا جمعی از دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه از روندهای مستمر غیر علمی و بی‌عدالتی و اتخاذ تصمیمات گانگستری و عدم رعایت قوانین وزارت علوم و برخوردهای تبعیض آمیز ابراز نارضایتی کردند.

روز گذشته مدیرگروه علوم سیاسی در کانال تلگرامی خود با تهدید دانشجویان امضا کننده این نامه، هشدار داده که آن‌ها را تحت نظارت دقیق آموزشی قرار خواهد داد.

اما آنچه مهم به نظر می‌رسد این است که برخی به دلیل منافع شخص و سیاسی چنان افراد را تحت فشار قرار می‌دهند تا نگاه نقادانه و مطالبه‌گرانه دانشجویان را سرکوب نمایند.

دانشجویان باید درخصوص آرمان‌ها و ارزش‌ها، مطالبه جدی داشته باشند و ضمن آنکه بر روی کجی‌ها و کاستی‌ها علامت سؤال می‌گذارند، از شکست‌های مقطعی به هیچ‌وجه ناامید و مأیوس نشوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان