۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه مجتمع گلخانه تاکستان اختصاص یافت
کد خبر: ۲۵۵۸۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۰ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

عضو هیأت مدیره شهرک‌های کشاورزی کشور:

۵۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه مجتمع گلخانه تاکستان اختصاص یافت

عضو هیات مدیره شرکت شهرکهای کشاورزی کشور از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای مجتمع گلخانه نودهک در شهرستان تاکستان خبر داد.

۵۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه مجتمع گلخانه تاکستان اختصاص یافت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جعفر علیپور عضو هیأت مدیره شهرک‌های کشاورزی کشور شب گذشته(دوشنبه) در جلسه هماهنگی گلخانه نودهک تاکستان در سازمان جهادکشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مصوبات سفر هیأت دولت به استان قزوین در مهرماه سال گذشته در خصوص اجرای مجتمع گلخانه ای در استان؛ 50 میلیارد ریال اعتبار بصورت ویژه برای مجتمع گلخانه ای نودهک تخصیص یافته که هم اکنون فاز اول این واحد گلخانه ای در سطح 71 طراحی شده است.

وی افزود: طرح احداث مجتمع گلخانه ای در نودهک تاکستان؛ به عنوان پایلوت موفق در کشور مطرح است که در دست اجراست که امیدواریم با همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی این طرح به سرانجام خوبی برسد.

این مسئول یادآور شد: در سطح کشور 900 هکتار طرح‌های احداث شهرک گلخانه ای در قالب 19 طرح با اعتباری بیش از 400 میلیارد ریال توسط این شرکت در دست اجراست.
 
وی اضافه کرد: برای سال آینده نیز بیش از 2 هزار و 400 هکتار در قالب طرح‌های گلخانه ای توسط شهرک کشاورزی طراحی و در نظر گرفته شده است.

عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور با اشاره به اهمیت تولید محصولات کشاورزی در فضای بسته و گلخانه گفت: برای حفظ و مدیریت منابع آبی، در آینده نه چندان دور باید محصولات کشاورزی و به ویژه صیفی جات در فضای بسته و گلخانه‌های تولید شوند.

وی بیان کرد: هدف از اجرای طرح‌های گلخانه ای افزایش راندمان تولید، حفظ منابع پایه بخش به ویژه منابع آبی است که در این راستا توسعه گلخانه؛ یکی از اهداف شرکت شهرک‌های کشاورزی است.

علیپور تاکید کرد: اگر مجتمع گلخانه ای بر اساس سیاست‌های کلی نظام درست و به خوبی طراحی شود ،سالانه نقش بسزایی در تولید محصولات کشاورزی خواهند داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان