۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تغییر چند باره کادر تیم ملی والیبال دانشجویان/ آرمات سرمربی شد
کد خبر: ۲۵۵۷۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تغییر چند باره کادر تیم ملی والیبال دانشجویان/ آرمات سرمربی شد

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران به عنوان سرمربی جدید تیم ملی دانشجویان ایران انتخاب شد.

تغییر چند باره کادر تیم ملی والیبال دانشجویان/ آرمات سرمربی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در حالی که پیش از این اعلام شده بود که بهروز عطایی هدایت تیم ملی والیبال دانشجویان ایران را در رقابت‌های جهانی برعهده خواهد داشت، این مربی اعلام کرد به دلیل خستگی نمی‌تواند این سمت را بپذیرد.

پس از این ازسوی مسئولان اعلام شد که امیرحسین منظمی سکان دار تیم ملی دانشجویان خواهد بود که پس از یک روز و به درخواست مسئولان تیم دانشگاه آزاد مسعود آرمات هدایت این تیم را برعهده گرفت. مسئولان دانشگاه پس از رایزنی با آرمات حکم وی را صادر کردند تا او در مسابقات جهانی روی نمیکت تیم ملی بنشیند.

آرمات در فصل گذشته هدایت تیم والیبال سایپا را برعهده داشت و توانست با این تیم در رقابت با تیم‌هایی مانند بانک سرمایه و پیکان عنوان چهارم را به خود اختصاص دهد. ضمن اینکه وی به عنوان مربی در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان هم حضور داشت و همراه با تیم ایران عنوان پنجم جهان را کسب کرد.

تمرینات‌ این تیم از اوایل هفته آینده در سالن دانشگاه تهران آغاز می‌شود. ضمن اینکه مهرداد مهرانپور هم به عنوان آنالیزور در کنار تیم ملی دانشجویان خواهد بود.

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد لغایت 8 شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود. بر اساس قوانین و مقررات اعلام شده (FISU) فدراسیون جهانی دانشجویان تنها دانشجویان متولدین 11 دی 1367 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند و دانشجویان شرکت کننده می‌بایست دارای کارت دانشجویی معتبر و معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان