۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فاز اول مجتمع توانبخشی قزوین افتتاح می‌شود
کد خبر: ۲۵۵۶۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۹ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

طی سال جاری؛

فاز اول مجتمع توانبخشی قزوین افتتاح می‌شود

طی سال جاری، فاز اول مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین افتتاح می‌شود.

فاز اول مجتمع توانبخشی قزوین افتتاح می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جمع کارکنان بنیاد گفت: با بهره‌برداری از فاز اول مجتمع می‌توانیم خدمات ورزشی و درمانی موثری را به جامعه ایثارگران ارایه بدهیم که در سال جاری این مهم محقق خواهد شد.

وی با اشاره به احیای نظام انگیزشی، افزود: در سال جاری، کارکنان حوزه‌های مختلف که کارهای موثری انجام می‌دهند مورد تشویق بنیاد قرار خواهند گرفت تا دیگران نیز در انجام وظایف خود کوشا باشند.

این مسئول با اشاره به طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: کارکنان بنیاد در انجام این دیدارها اهتمام داشته باشند و همچنین در تماس تلفنی با این قشر معظم جامعه به منظور احوالپرسی و رفع مشکلات‌شان کوشش نمایند.

وی افزود: کارکنان باید کارهای خود را تقسیم‌بندی کنند و اموری که کم هزینه، با کیفیت و بازخورد خوبی در بازه‌ی زمانی کوتاهی دارند، در اولویت نخست آنها باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: کارکنان در پاسخگویی روشن و پیگیری امور آنها اهتمام داشته باشند تا رضایتمندی آنها افزایش یابد.

قزوین در عیادت ایثارگران جزو استان‌های برتر کشور است
وی به مجتمع درمانی صابرین اشاره کرد و گفت: معرفی و تبلیغ این مجتمع با روش‌های مختلف در برنامه‌هایی مانند دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دستور کار باشد تا از خدمات آن برخوردار شوند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه در مجتمع درمانی صابرین، خدمات درمانی خوبی به جامعه ایثارگران ارایه می‌شود، افزود: در مجتمع فوق از پزشکان مجرب در زمینه‌های مختلف بهره گرفته می‌شود تا خدمات‌دهی مطلوبی ارایه شود.

وی گفت: قزوین در عیادت از جامعه ایثارگران جزو استان‌های برتر کشور است و در سال جاری نیز این مهم در دستور کار کارکنان باشد.

حافظان گلزار شهدا مشکلات را شناسایی کنند
وی به حافظان گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: این حافظان بایستی به درستی مشکلات مزارهای شهیدان را شناسایی و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا اقدامات لازم در جهت رفع آنها انجام شود.

حقایق‌پور به مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: این مرکز در زمینه‌های شغلی و تحصیلی، زوج درمانی، مشاوره فردی و خانوادگی، شیوه‌های فرزندپروری، ازدواج، مذهبی، مشاوره کودک و نوجوان، خدمات روان‌شناختی و روان‌پزشکی، اختلالات یادگیری و تست‌های تخصصی پیش از ازدواج مشاوره‌های لازم را به علاقمندان ارایه می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی قرارداد بنیاد با استانداری، عکس شهدا در ورودی همه روستاها و شهرها نصب شده است، گفت: در برخی مواقع عکس رزمنده‌ها و بسیجی‌ها فوت شده نصب می‌گردد که بایستی از انجام چنین کاری با عنوان شهید جلوگیری شود.

این مسئول بر برگزاری جلسه‌های آسیب‌شناسی برنامه‌های بنیاد اشاره کرد و گفت: در این جلسه‌ها می‌توان نقاط قوت و ضعف را مورد بررسی قرار داد تا در جهت رفع آنها راهکارهای جدید اتخاذ شود و در سال آینده برنامه با کیفیت اجرا شود.

در ارایه‌ خدمات‌رسانی به ایثارگران وحدت رویه باشد
وی گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در جهت ارایه‌ی خدمات‌رسانی به ایثارگران باید از هر گونه تغییر در اجرای فعالیت‌های مصوب خودداری کرد.

حقایق‌پور با بیان اینکه کارکنان براساس قانون و بخشنامه عمل کنند، افزود: اگر در انجام هر وظیفه‌ای دچار مشکل هستید برای رفع آن به معاونت‌های تخصصی مراجعه کنید تا در آینده با چالشی روبرو نشوید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی از جمله ثبت خاطرات والدین شهدا گفت: سال گذشته در این خصوص مطلوب عمل کردیم به همین دلیل توانستیم بودجه بیشتری را جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما اگر در هر حوزه‌ای مطلوب عمل کنیم می‌توانیم بودجه خوبی را از بنیاد مرکز جذب نماییم، افزود: باید با گزارش‌دهی عملکرد صحیح بتوانیم اعتبارات را به موقع دریافت کنیم.

حقایق‌پور افزود: باید از امکاناتی که بنیاد دارد به نحو مطلوب در ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر بهره بگیریم و اگر نبود به فکر انعقاد قراردادها به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های دیگر نهادهای فرهنگی و ورزشی باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان