۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بانوی خلبان قزوینی فاتح آسمان ایران شد
کد خبر: ۲۵۵۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۹ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

بانوی خلبان قزوینی فاتح آسمان ایران شد

بانوی شایسته و ارزنده خلبان پاراگلایدر استان قزوین موفق شد در مسابقات مسافت آزاد ایران که در مشکین شهر استان اردبیل برگزار شد؛به مقام ارزشمند قهرمانی دست یابد.

بانوی خلبان قزوینی فاتح آسمان ایران شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ اخبار کوتاه ورزشی را در ادامه می‌خوانید:

فاطمه نوری بانوی شایسته و ارزنده خلبان پاراگلایدر استان قزوین موفق شد در مسابقات مسافت آزاد ایران که در مشکین شهر استان اردبیل برگزار شد؛ به مقام ارزشمند قهرمانی دست یابد.

مسابقات مسافت پاراگلایدر آزاد ایران به همت کمیته ورزش‌های هوایی استان اردبیل در سایت پروازی مشکین شهر طی روزهای 13 تا 16 تیرماه سال جاری برگزار شد.

این رقابت‌ها با شرکت 53 خلبان از سراسر کشور در رشته مسافت برگزار شد که در بخش بانوان، فاطمه نوری، نایب‌رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان قزوین توانست بالاتر از سایر بانوان در جایگاه نخست این مسابقات قرار گیرد.

بانوی خلبان قزوینی پیش از این توانسته بود بیش از 70 کیلومتر با استفاده از پاراگلایدر و تا ارتفاع بیش از 6 هزار متر از سطح دریای‌آزاد پرواز کند که این اتفاق در ایران کم‌نظیر است.

همچنین خلبان فاطمه نوری با توجه به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پاراگلایدر مسافت آزاد روسیه که ماه آینده برگزار می‌‌شود، حضور خواهد یافت.

گفتنی است، فاطمه نوری در حال حاضر نایب رئیس بانوان کمیته ورزش‌های هوایی استان قزوین است.

اردوی آمادگی ژیمناست‌های قزوینی در کشور ارمنستان برگزار شد
با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ژیمناستیک کشورمان، اداره کل ورزش وجوانان و هیات ژیمناستیک استان، اردوی آمادگی تیم‌های ژیمناستیک استان قزوین به مدت یکهفته در کشور ارمنستان برپا شد.

این اردو به منظور افزایش آمادگی ژیمناست‌های جوان استان و همچنین استفاده از تجربیات قهرمانان کشور ارمنستان اردوی آمادگی ژیمناست‌های جوان استان در این کشور برپا شد و در این مدت ژیمناستکارهای قزوینی در کمپ تمرینی کشور ارمنستان همراه با ملی پوشان این کشور به تمرین مشترک پرداختند.

تیم منتخب ژیمناستیک استان قزوین با 6 ورزشکار و 2 مربی در این اردو حضور یافته بود.

در آخرین روز حضور تیم منتخب ژیمناستبیک استان قزوین در کشور ارمنستان و به دعوت سفارت کشورمان،تیم منتخب استان قزوین میهمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ارمنستان بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان