۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آمریکا در هر توطئه‌ای به "سد سپاه" برخورد کرده است
کد خبر: ۲۵۵۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۹ ساعت: ۹:۴۱ ↗ لینک کوتاه

سردار نقدی:

آمریکا در هر توطئه‌ای به "سد سپاه" برخورد کرده است

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه آمریکا در برابر اقدامات خود برای ایجاد ناامنی در مقابل خود سپاه را دیده است، گفت: هر کسی که به سپاه حمله کند ایادی آمریکا بوده و بدون شک از آمریکا حقوق می‌گیرد.

 آمریکا در هر توطئه‌ای به "سد سپاه" برخورد کرده است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی پیرامون تخریب سپاه پاسداران از طرف برخی افراد در داخل و خارج اظهار داشت: آمریکا از هر راهی که به‌دنبال شکست ملت ایران بوده سپاه در مقابل آن ایستاده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در برابر اقدامات خود برای ایجاد ناامنی از جمله حمله نظامی در دفاع مقدس، اعزام تروریست در مرزها، موشک‌پرانی توسط صدام، حمایت از تکفیری‌ها برای ایجاد ناامنی و تعرض به مرزهای آبی در مقابل خود سپاه را دیده است، افزود: در هر جبهه‌ای که آمریکا در حال توطئه بوده به سد سپاه برخورد کرده و حتی برای فلج‌کردن اقتصاد نیز علی‌رغم تلاش آمریکا، سپاه مانع از این اتفاق شده و در عرصه فرهنگی نیز سپاه جواب آمریکا را داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایستادگی سپاه در مقابل آمریکا این کشور را دچار عقده کرده است،گفت: هرکسی که به سپاه حمله می‌کند از ایادی آمریکا بوده است.



انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان