۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تصادف خودروي پرشیا و پژو ۴۰۵ در بلوار معلم قزوين+تصاویر
کد خبر: ۲۵۵۶۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۹ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

تصادف خودروي پرشیا و پژو ۴۰۵ در بلوار معلم قزوين+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف خودروي پرشیا و پژو ۴۰۵ در بلوار معلم قزوين خبر داد.

تصادف خودروي پرشیا و پژو ۴۰۵ در بلوار معلم قزوين+تصاویر
رضا امیری خسروبیگی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 22 و 43 دقيقه روز شنبه 17 تیرماه سال 1396، از تصادف شديد بين يک دستگاه خودروي پرشیا و پژو 405 در بلوار معلم قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بی درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره هفت مفتح را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: در جريان اين حادثه خودروی سواری پرشیا به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی پژو 405 که در مجاورت بوستان معلم پارک بوده برخورد و منجر به آسيب ديدگي شديد هر دو خودرو مي‌شود.

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 2 دقیقه به محل حادثه افزود: نيروهاي عملیاتی بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق هر 2 خودرو از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

وي در پايان گفت: 2 نفر مصدوم این سانحه رانندگی جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شدند و آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشيه بلوار و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند.


انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان