۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین سروی; داروهای کمیاب کیمیا را آماده کردیم و روند درمان آغاز شده/ خدا را شکر تشخیص پزشک به موقع بود
کد خبر: ۲۵۵۴۷۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سروی; داروهای کمیاب کیمیا را آماده کردیم و روند درمان آغاز شده/ خدا را شکر تشخیص پزشک به موقع بود

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: هرچند که داروهای علیزاده، کمیاب بود، اما سریعاً آماده شد و کار درمانی به صورت جدی شروع شده است.

سروی; داروهای کمیاب کیمیا را آماده کردیم و روند درمان آغاز شده/ خدا را شکر تشخیص پزشک به موقع بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، زهرا سروی در مورد شرایط کیمیا علیزاده دارنده نشان نقره مسابقات جهانی که به دلیل یک ویروس ناشناخته در بیمارستان بستری است، گفت: واقعیت این است که پس از بازگشت از مسابقات جهانی شرایط کیمیا به خاطر ضعف جسمانی و سرگیجه به شکلی بود که خانواده او ناچار شدند او را در بیمارستان تخت جمشید کرج یک شب بستری کنند. در ادامه این شرایط او را به بیمارستانی در تهران منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: آزمایشات اولیه تست عصب و عضله و فشار مایع نخاعی گرفته می‌شود و تشخیص داده می‌شود که به نام «سندرم گلین‌باره» این بیماری اعصاب بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تشخیص پزشک معتمد علیزاده این بود که ما باید کار درمان را در این راستا سریع شروع کنیم که از عوارض این بیماری جلوگیری شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، اظهارداشت: در ابتدا از وزارت ورزش محمدیان و رئیس فدراسیون تکواندو و مسئولان فدراسیون پزشکی این موضوع را با حساسیت زیادی دنبال کردند؛ داروهایی که نیاز بوده هرچند که کمیاب بود سریعاً آماده شد و کار درمانی به صورت جدی شروع شده است. همه ما به این جهت که به موقع بیماری کیمیا تشخیص داده شده خدا را شکر می‌کنیم.

سروی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: این مشکل به هیچ عنوان ارتباطی به شرایط فیزیکی دست و مچ پای کیمیا ندارد. به هر شکل این موردی بود که به صورت ناگهانی پیش آمد و همه ما را غافلگیر کرد. به لطف خدا کار درمان انجام می‌شود.

پزشک با توجه به شرایط فیزیکی کیمیا دوران درمان را اعلام کرده به زودی بهبود کامل حاصل می‌شود. به هر شکل باید دوران درمان را پشت سر بگذارد و واکنشش نسبت به کارهایی که انجام می‌شود را ببینند. پزشکان امیدواری را به ما داده‌اند و انشاالله به لطف خدا و دعای خیر مردم کیمیا می‌تواند این بیماری را هم با قدرت تمام پشت سر بگذارد و ما شاهد روزهای خوب کیمیا باشیم.

وی در مورد دوری یک ساله کیمیا که در این مدت مطرح شده است، گفت: موضوعی که قبلاً مطرح شده بود جراحی مچ پای راست و دست او بود که دوری 10 ماهه و ریکاوری و استراحت یکساله نیاز داشت و بازگشت به دوران قهرمانی بود که ارتباطی به این موضوع ندارد، این هم چیزی نیست که ما از پزشک معالج کیمیا پیگیر بودیم، زمان مشخصی برای بهبود شرایط اعلام نکردند و گفتند که هر شخصی واکنشش نسبت به درمان متفاوت است و ما باید ببینیم که روند درمان به چه صورتی خواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان