۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افتتاح ۱۴ میلیارد تومان پروژه درمانی در قزوین طی هفته دولت
کد خبر: ۲۵۵۴۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۸ ساعت: ۱۴:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خبر داد:

افتتاح ۱۴ میلیارد تومان پروژه درمانی در قزوین طی هفته دولت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین از افتتاح چند طرح درمانی و بیمارستانی به ارزش ۱۴ میلیارد تومان طی هفته دولت برای خدمت رسانی به بیمه شدگان در قزوین خبر داد.

افتتاح ۱۴ میلیارد تومان پروژه درمانی در قزوین طی هفته دولت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ دکتر محمدصادق بابایی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری که در سالن اجتماعات شعبه شهید انبارلویی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حوزه درمان در واقع پیشانی سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: در استان قزوین 2 بیمارستان و 8 مرکز درمانی داریم همچنین نزدیک به 770 مرکز کلینیک و پاراکلینیک، طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی هستند که از آنها خرید خدمت می‌کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: سال گذشته در حوزه درمان و در بحث سرپایی نزدیک به 35 هزار بستری در دو بیمارستان قزوین و تاکستان و در حوزه خرید خدمت و مراکز دانشگاهی و طرف قرارد نیز حدود 70 هزار بستری داشتیم.

بابایی با اشاره به اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان بیان کرد: در این بخش، برنامه‌های عملیاتی خوبی پیش‌بینی شده است که تحول ارزشمندی در بخش ارتقای کیفیت خدمات و هتلینگ بیمارستان‌ها ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه اورژانس بیمارستان رازی از دیگر اقدامات در دست اجراست همچنین در بحث نسخه الکترونیک در 90 درصد بیمارانی که در مراکز درمانی تامین اجتماعی ملکی بستری شده‌اند، رضایتمندی حاصل شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: بهبود عملکرد مجموعه بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد و همچنین بالارفتن سطح خدمات برای بیماران خاص همچون شیمی درمانی، بیماری‌های کلیوی و هموفیلی تعهداتی است که سازمان قبول کرده و بالای 90 درصد هزینه شده است.

وی ادامه داد: تعداد نسخ سرپایی در سال گذشته، 5میلیون و 670 هزار نسخه و تعداد صورتحساب بستری نیز 71 هزار بوده است همچنین مبلغ پرداخت شده بابت بستری و سرپایی، 214 میلیارد تومان بوده که خرید خدمت داشتیم.

بابایی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح بخش سی تی اسکن و بخش اطفال بیمارستان رازی و اصلاح ساختار بخش زنان و زایمان در بیمارستان تاکستان خواهیم بود که بسیار حرکت ارزشمندی است.

وی تصریح کرد: در ارزیابی وزارت بهداشت، بیمارستان تاکستان در سال گذشته موفق به دریافت لوح دوستدار مادر و کودک شد همچنین بیمارستان رازی در سال جاری به این موفقیت نائل آمد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: بخش ماموگرافی در بیمارستان رازی و رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان تاکستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: پیگیر هستیم تا با گرفتن مجوز، دستگاه ام ار آی تا سال آتی در بیمارستان رازی مستقر شود که اقدام بسیار ارزشمندی در جهت خدمات رسانی به بیماران است.

بابایی خاطرنشان کرد: در مجموع نزدیک به 13 تا 14 میلیارد تومان طرح در هفته دولت برای خدمت رسانی به بیمه شدگان افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: با تلاش انجام شده، تخت آی سی یو از 6 تخت در سال گذشته به 12 تخت در سال جاری و سی سی یو از 6 به 10 تخت رسیده است ضمن اینکه تعداد تخت‌های بیمارستانی در تاکستان 104 تخت و تعداد تخت‌های فعال بیمارستان رازی، 235 تخت است که به 245 تخت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان