۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خدمات امیدبخش بنیاد مسکن اطلاع‌ رسانی شود
کد خبر: ۲۵۵۴۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۸ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

خدمات امیدبخش بنیاد مسکن اطلاع‌ رسانی شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: بیان خدماتی که امروز در جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، تبلیغ ارزش‌های دین و نظام است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه از خدماتی که در نظام صورت می‌گیرد، رسالت و وظیفه همگانی است.

خدمات امیدبخش بنیاد مسکن اطلاع‌ رسانی شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار حجت‌ا‌لاسلام‌ محمدعلی رضایی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بسیار گسترده و مهم توصیف، و اطلاع ‌رسانی را در این حوزه ضروری دانست و اظهار کرد: کارهایی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، بسیار امیدبخش است و باید تلاش کنیم تا جامعه نسبت به این خدمات آگاهی بیشتری پیدا کند.

وی تصریح کرد: بیان خدماتی که امروز در جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، تبلیغ ارزش‌های دین و نظام است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه از خدماتی که در نظام صورت می‌گیرد، رسالت و وظیفه همگانی است.

احداث 100 هزار خانه در شهرها از سوی بنیاد مسکن
حجت‌الاسلام‌ محمدعلی رضایی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه رسالت اصلی بنیاد مسکن ساخت خانه در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر است، افزود: بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل، زلزله و رانش‌ها از رسالت‌های دیگر بنیاد مسکن است.

وی بیان کرد: سالانه 100 هزار خانه در شهرها و 200 هزار خانه در روستاها از سوی بنیاد مسکن احداث می‌شود و در حوزه بازسازی نیز تا کنون 2 میلیون خانه روستایی بازسازی و مرمت شده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: بنیاد مسکن استان قزوین از نیروی انسانی مستعد و امکانات بسیار خوبی بهره‌مند است و به همین خاطر شرایط بسیار خوبی را برای پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی فراهم کرده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان