۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در قزوین
کد خبر: ۲۵۵۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۸ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

از ۱۵ تیر ماه سال جاری صورت گرفت؛

آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در قزوین

چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در قزوین از ۱۵ تیر ماه سال جاری آغاز شد.

آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در قزوین
سعید رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین از آغاز مرحله شهرستانی چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در 15 تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات تا 26 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم این اداره‌کل از 15 و 16 تیر ماه سال جاری در بخش بانوان و آقایان در شهرستان تاکستان آغاز شد.

این مسئول افزود: مرحله شهرستانی چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برای گروه آقایان در شهرستان آبیک در 18 تیرماه و برای بانوان در 19 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

رحیمی عنوان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات در 20 تیر ماه برای بانوان و آقایان شهرستان البرز و 21 تیرماه هم برای آقایان و بانوان شهرستان بویین‌زهرا پیش‌بینی شده است.

وی اذعان کرد: در شهرستان قزوین زمان برگزاری این دوره از مسابقات برای آقایان 25 تیرماه و برای بانوان هم 26 تیرماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف استان قزوین با اشاره به اینکه ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از ابتدای سال جاری آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام شده و در روستاهایی که فاقد اینترنت بوده، ثبت‌نام به صورت فیزیکی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: به یاری خداوند متعال، چهره‌های قرآنی استان قزوین همچون سیدمصطفی حسینی، استاد علی‌اکبری، معصومه حمیدی و رفعتی که در مسابقات قرآن کریم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان شرکت کرده‌اند، توانسته‌اند خوش بدرخشند و رتبه‌هایی را در سطح بین‌المللی کسب کنند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: طی چند سالی که مسابقات قرآنی برگزار شده است، رشد مناسبی را در تربیت چهره‌های قرآنی داشته‌ایم و از دستگاه‌های فرهنگی که همکاری لازم با این اداره‌کل را داشته‌اند تشکر و تقدیر می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان