۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فاز جدید تنش
کد خبر: ۲۵۵۲۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۷ ساعت: ۱۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرمسئول روزنامه جوان در کانال تلگرام خود نوشت:

فاز جدید تنش

بازی دولت با صدا و سیما و قوه قضائیه ، علیرغم تاکید روحانی مبنی بر اتمام انتخابات و شروع همکاریها، پایان نخواهد یافت و تازه پای در یک میدان تنش زای عمیق گذاشته ایم.

فاز جدید تنش
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در کانال تلگرام خود نوشت: حملات روحانی به قوه قضائیه،صدا و سیما و سپاه  در دوره انتخابات،اکنون  به شکل دیگری - در قالب حقوقی _شروع شده است.قوه قضائیه را با  لایحه ایجاد "نهاد ملی حقوق بشر و حقوق شهروندی"که موازی با بخش "حقوق بشر" قوه قضائیه  است نوازش می نمایند.

صدا و سیما را با آماده کردن"لایحه اداره صدا وسیما" در غیاب مسئولین آن نوازش می کنند.در این میان بخش سازندگی سپاه کم دردسر تر است فقط دولت پروژه واگذار نکند مشکلش حل است و لایحه لازم ندارد.البته این کار را نمی کنند زیرا خود را خلع سلاح خواهند کرد و بهانه را از خود گرفتن بدتدبیری است.

بنابراین بازی دولت با صدا و سیما و قوه قضائیه ، علیرغم تاکید روحانی مبنی بر اتمام انتخابات و شروع همکاریها، پایان نخواهد یافت و تازه پای در یک میدان تنش زای عمیق گذاشته ایم.نقشه راه ،همان نقشه راه لوایح دو قلو خاتمی است این راهبرد کهنه،نخ نما شده و شکست خورده در حال احیا است و شورای نگهبان هم به آن سه نهاد اضافه خواهد شد.



انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان