۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌اندازی خدمات غيرحضوری سازمان اوقاف و امور خیریه
کد خبر: ۲۵۵۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۷ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف قزوین خبر داد:

راه‌اندازی خدمات غيرحضوری سازمان اوقاف و امور خیریه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از راه‌اندازی خدمات غيرحضوری سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: این طرح سراسری بوده و با هدف ارائه خدمات به صورت الکترونیکی راه‌اندازی شده است.

 راه‌اندازی خدمات غيرحضوری سازمان اوقاف و امور خیریه
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از راه‌اندازی خدمات غیرحضوری سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و اظهار کرد: این طرح سراسری بوده و با هدف ارائه خدمات به صورت الکترونیکی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: خدمات غیرحضوری این سازمان از جمله نمایش تمام بقاع متبرکه سراسر کشور اعم از اماکن مقدس، امامزاده‌ها، آرامگاه‌ها، قدمگاه‌ها، مهدیه، سقاخانه‌ها، زینبیه و غیره است که برای دسترسی آسان به مسافران و علاقمندان ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: آحاد مردم جامعه می‌توانند از طریق خدمات غیرحضوری نذورات خود را به بقاع متبرکه و یا امامزاده‌های مورد نظر پرداخت کنند.

وی یادآور شد: فهرست قراردادهای اجاره، قبوض قراردادهای اجاره و همچنین پرداخت قبوض از طریق خدمات غیرحضوری سازمان اوقاف و امور خیریه امکان‌پذیر است که هر استان می‌تواند از طریق آن خدمات دریافت کند.

این مسئول اضافه کرد: مردم استان قزوین می‌توانند از طریق امکانات غیرحضوری خدمات شایانی دریافت کرده و همکاری‌های لازم را با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در این زمینه انجام دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان