۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اردوهای جهادی بسیج دانشجویی آغاز شد
کد خبر: ۲۵۵۰۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی:

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی آغاز شد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: با حضور دانشجویان جهاد گر بسیجی، اردوهای جهادی در عرصه های فرهنگی و آموزشی آغاز شد.

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی آغاز شد

به گزارش صبح قزوین، مهدی برزگر مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی آغاز شده و 400 دانشجو از 12 مرکز آموزش عالی استان به مدت 14 روز برای ارائه خدمات در پنج روستای آوج، آبگرم و ضیاء آباد عازم این مناطق شده اند.

وی اظهار کرد: دانشجویان جهاد گر بسیجی در عرصه های فرهنگی و آموزشی دوره های خود اشتغالی در قالب اقتصاد مقاومتی، درمانی، پزشکی، دندانپزشکی، مامایی و بهداشت محیط خدمت رسانی می کنند.

این مسئول اضافه کرد: در مناطق ذکر شده درمانگاه سیار با امکانات کامل منتقل شده است.

برزگر با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت های جهادی توسط دانشجویان عنوان کرد: در دوره کنونی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی نقش موثری در خدمات‌رسانی مطلوب به مستضعفان داشته و دانشجویان بسیجی با حضور در این اردوها علاوه بر درک محرومیت‌ ها و ارتباط مستمر و دو سویه با هموطنان خود در راستای کمک به قشر محروم چه در دوران دانشجویی و چه بعد از آن که مسئولیت برعهده می‌گیرند، آشنا می‌شوند.

وی در ادامه افزود: بی‌تردید تمام تلاش دانشجویان بسیجی در این عرصه به کار بسته می‌شود و مصداق این مهم نیز همین حضور جهادگران بسیجی در نخستین روزهای سال و تعطیلات نوروز است.

انتهای پیام/ 3003/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان