۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اعزام ۱۲۰۰ نفر از قزوین به حج تمتع/ نگرانی برای سفر حج امسال نداریم
کد خبر: ۲۵۴۹۷۷ نویسنده: علیرضا کلانتری تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۵ ساعت: ۱۶:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان حج و زیارت استان اعلام کرد:

اعزام ۱۲۰۰ نفر از قزوین به حج تمتع/ نگرانی برای سفر حج امسال نداریم

رئیس سازمان حج و زیارت استان بیان کرد: هیچ نگرانی برای تامین امنیت حجاج وجود ندارد و تعهدات لازم از کشور عربستان گرفته شده و هیچ نگرانی برای تشرف به حج وجود ندارد.

اعزام ۱۲۰۰ نفر از قزوین به حج تمتع/ نگرانی برای سفر حج امسال نداریم
علیرضا کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: ظرفیت اعزام برای حج تمتع برای سال 96 نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: در سال جاری 1200 نفر از استان قزوین به حج تمتع اعزام می‌شوند که ظرفیت به طور کامل پر شده و اطلاعات همه گذرنامه برای صدور روادید ارسال شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان اذعان کرد: تا به امروز ظرفیت تکمیل شده است؛ اما اگر درخواست برای حضور از سوی مردم وجود داشت، در ظرفیت‌های رزرو ثبت نام می‌شوند تا در صورت انصراف جایگزین شوند.

وی درباره زمان اعزام گفت: از اول مردادماه اعزام‌ها شروع می‌شود و ممکن است از دهه اول این ماه احتمالا اعزام در قزوین صورت بگیرد و برای افراد ثبت نام شده کلاس آموزشی ویژه سفر حج تمتع برگزار خواهد شد.

کلانتری تاکید کرد: تاکنون سه جلسه آموزشی برگزار شده و معاینات پزشکی و دریافت واکسن نیز برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: هیچ نگرانی برای تامین امنیت حجاج وجود ندارد و تعهدات لازم از کشور عربستان گرفته شده و هیچ نگرانی برای تشرف به حج امسال وجود ندارد.

این مسئول ابراز کرد: خوشبختانه مردم با اعتماد به دستگاه‌های اجرایی در کاروان‌ها ثبت نام کردند و نگرانی در حوزه اعزام حجاج وجود ندارد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان در پایان گفت: برای ثبت نام به سفر عتبات عالیات متقاضیان می‌توانند به دفاتر زیارتی مراجعه کرده و ثبت نام کنند و با گروه‌های آزاد همسفر نشوند؛ زیرا حوادثی که برای زوار به وجود می‌آید به دلیل استفاده از دفاتر غیرمجاز است
انتهای پیام/2002




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان