۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حمایت۴ میلیارد ریالی شهرداری و شورای قزوین از حوزه عفاف و حجاب/ ساختمان بنیاد بزودی افتتاح می‌شود
کد خبر: ۲۵۴۹۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۵ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین اعلام کرد:

حمایت۴ میلیارد ریالی شهرداری و شورای قزوین از حوزه عفاف و حجاب/ ساختمان بنیاد بزودی افتتاح می‌شود

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با اشاره به حمایت ۴ میلیارد تومانی شهرداری و شورای قزوین از حوزه عفاف و حجاب گفت: ساختمان بنیاد بزودی افتتاح می‌شود.

حمایت۴ میلیارد ریالی شهرداری و شورای قزوین از حوزه عفاف و حجاب/ ساختمان بنیاد بزودی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ فاطمه محمدبیگی دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در نشست خبری به مناسبت هفته عفاف و حجاب در موسسه شهید آوینی اظهار کرد: وظیفه بنیاد انجام برنامه‌های راهبردی و داشتن نگاه کلان به حجاب و عفاف در استان است.

وی در ادامه افزود: بنیاد عفاف و حجاب قزوین نگاه اجرایی به برنامه‌های حوزه فرهنگی ندارد و ارتباط گیری با نهادها و گروه‌های مردمی و سازمانهای مردم نهاد دارد و وظیفه بنیاد رصد و نظارت و تدوین برنامه‌های راهبردی در حوزه عفاف و حجاب و ارائه آن به دستگاه‌های مختلف است.

این مسوول از تدوین پیش نویس برنامه‌های عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این پیش نویس در جلسه بنیاد عفاف کشور با حضور آیت الله اختری به عنوان دومین استان مردمی در کشور تقدیر شد.

وی ادامه داد: این پیش نویس شش ماه پیش با تصمیم شورای برنامه ریزی عفاف و حجاب استان قزوین به شورای شهر ارایه شد و مصوب شد با همکاری شهرداری و شورای شهر قزوین ۴میلیارد ریال برای اجرای برنامه های بنیاد عفاف و حجاب استان طی سال ۹۶ اختصاص یابد که امیدواریم با حضور شورای جدید شهر قزوین این بودجه اختصاص یابد.

محمدبیگی اذعان کرد: شورای برنامه ریزی عفاف و حجاب استان قزوین با ریاست آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین با حضور ۳۰ مسوول ارشد استان هر شش ماه یکبار تشکیل میشود که تا به امروز دو نشست برگزار شده و نشست سوم امروز در دفتر امام جمعه به عنوان اولین برنامه هفته عفاف و حجاب برگزار می شود.

وی بیان کرد: بنیاد عفاف و حجاب خواستار استفاده از نقش نظارتی و مشاوره ای در سطوح تصمیم گیری استان است از جمله فعالیت دوجانبه با ستاد صیانت از حقوق شهروندی و نهادهای فرهنگی، پیگیری قوانین مغفول مانده در حوزه عفاف و حجاب و انطباق آن با موازین شرعی است.
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین تصریح کرد: طبق مصوبه ۱۷ مرداد سال ۹۵ ساختمان بنیاد عفاف و حجاب بزودی افتتاح میشود و از آقای نصرتی شهرداد قزوین که در این حوزه پشتیبانی خوبی از ما داشتند، تشکر می کنیم.

وی عنوان کرد: در هفته عفاف و حجاب با همکاری سازمان تبلیغات و سازمان فرهنگی ورزشی برنامه هایی چون؛ نذر حجاب، توزیع بسته های فرهنگی و اجرای زنده طرح خوشنویسی، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در بوستان بانوان با همکاری بسیج جامعه زنان و برگزاری کلاس های اصول تربیتی جنسی برای مربیان و والدین است.

محمدبیگی تصریح کرد: اردوهای جهادی بنیاد عفاف و حجاب با نام اردوهای جهادی شهید اسدی به ارایه فعالیت عفاف و حجاب در سطح شهرهای محروم استان می پردازد و برنامه هایی چون جشن تکلیف ویژه دختران، آموزش محرم و نامحرم و نمایشگاه مدو لباس در شهرستان‌ها، پیاده روی بانوان از پارک الغدیر تا پارک بانوان روز ۲۲ تیرماه و مسابقه در سه رشته ورزشی دارت و دوی سرعت و طناب کشی در ۲۲ تیرماه برگزار می شود.

وی در پایان گفت: در این هفته نمایندگی بنیاد عفاف و حجاب در اقبالیه افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان