۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۲ قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی گلبال کشورمان
کد خبر: ۲۵۴۸۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۵ ساعت: ۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

۲ قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی گلبال کشورمان

محسن جلیلوند و مجید فلاح ۲ گلبالیست شایسته و ارزنده استان به سومین مرحله اردوی آماده سازی ملی پوشان گلبال کشورمان دعوت شدند.

۲ قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی گلبال کشورمان
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از مهمترین اخیار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

آغار رقابت‌های والیبال دسته دوم نوجوانان دختر سراسر کشور در قزوین
رقابت‌های والیبال دسته دوم نوجوانان دختر سراسر کشور با حضور 10 تیم از استانهای کشور از روز گذشته( چهارشنبه) در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین آغاز شد.

این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های استان‌های قزوین، یزد، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، لرستان، کردستان، کرمان، سمنان و گلستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های والیبال دسته دو نوجوانان کشور تا ۲۰ تیر در سالن شهید بابایی قزوین پیگیری می‌شود.

اسماعیل عبادی در صدر مسابقات کاپ آسیایی
در مرحله سوم کاپ آسیایی تیراندازی با کمان که از امروز به میزبانی چین تایپه آغاز شد کمانداران کامپوند ایران در بخش تیمی و انفرادی مردان در مرحله مقدماتی رقابت کردند.

نتایج بدست آمده توسط کمانداران کشورمان به شرح زیر اسـت:
در بخش انفرادی اسماعیل عبادی با 699 امتیاز در رده نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت به این ترتیب با کسب این نتیجه عبادی در مرحله حذفی بعد از یک دور استراحت باید در مرحله یک هشتم مقابل برنده هند و سنگاپور قرار بگیرد.

مجید قیدی با 685 امتیاز چهاردهم شد. قیدی در مرحله یک شانزدهم کمانداری از سنگاپور را پیش‌رو دارد.

همچنین امیر کاظم‌پور دیگر کماندار کشورمان در کامپوند با 679 امتیاز بیست و یکم شد و در مسابقه اول مرحله حذفی مقابل کمانداری از کشور هند قرار می‌گیرد.

در بخش تیمی کامپوند، ایران با 2063 امتیاز مقام سوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی را کسب کرد و در مرحله یک چهارم باید مقابل تیم تایلند قرار بگیرد

2 قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی گلبال کشورمان
محسن جلیلوند و مجید فلاح 2 گلبالیست شایسته و ارزنده استان به سومین مرحله اردوی آماده سازی ملی پوشان گلبال کشورمان دعوت شدند.

این اردو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، اقیانوسیه ۲۰۱۷ تایلند، از ۱۷ تا ۲۴ تیر در مجتمع شهید بهشتی اصفهان برگزار خواهد شد.مسابقات گلبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۷ تایلند، از ۲۷ مرداد تا ۶ شهریوردر شهر بانکوک در کشور تایلند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان